اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
فرمانده انتظامی هرمزگان:

مبادی رسمی ورود کالای قاچاق در هرمزگان برای قاچاقچیان ناامن شده است

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در دیدار با مسؤولان گمرکات هرمزگان گفت: مبادی رسمی ورود کالای قاچاق در استان هرمزگان برای قاچاقچیان ناامن شده است.

بازخبر /  از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس، به‌منظور تعامل بیش از پیش و نزدیک‌تر شدن دو سازمان گمرک و نیروی انتظامی با هدف مبارزه ریشه‌ای و اساسی با پدیده قاچاق سازمان یافته، جلسه تعاملی و مشترک مسؤولان ارشد گمرکات و نیروی انتظامی استان در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان در بندرعباس برگزار شد.

سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی هرمزگان در این نشست بیان داشت: تعامل بسیار خوب با گمرک موجب احساس امنیت برای شهروندان و یک احساس ناامنی برای مجرمان اقتصادی و آنهایی که با عناوین مختلف قصد فرار از گمرک را دارند در استان شده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی یار دوم گمرک است، تصریح کرد: این تعامل و نشست‌ها را به فال نیک گرفته و اعلام می‌کنیم که رویکرد پلیس یک رویکرد اصلاحی است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه مبادی رسمی ورودکالای قاچاق در استان هرمزگان برای قاچاقچیان ناامن شده است، اظهار داشت: باید با پدیده شوم قاچاق برخوردی جدی و همه جانبه صورت گیرد تا چرخ اقتصاد داخلی بچرخد و بتوانیم یک کارنامه یسیار خوبی را در انتهای سال داشته باشیم.

در ادامه علیرضا دشتانی مدیرکل و ناظر گمرکات هرمزگان عنوان کرد: اقدامات پلیس بایستی به گونه‌ای انجام شود که کسی احساس نکند قلمرو جمهوری اسلامی ایران بویژه هرمزگان که مردمی اصیل ،نجیب و ولایتمدار دارد جولانگاهی برای انجام اعمال خلاف است.

وی با تقدیر از حمایت و همراهی پلیس هرمزگان با گمرک شهید رجایی تصریح کرد: اگر حمایت و همکاری نیروی انتظامی استان در برخورد با قاچاق نبود از سرعت رسیدگی و برخورد با متخلفان کاسته می‌شد.

ناظر گمرکات هرمزگان با بیان اینکه قاچاق خیانتی علنی به مردم است، اظهار داشت: هدف ما مبارزه نیست و قصد ما پیشگیری است، اما برای تحقق این مهم باید با افراد خاطی برخورد جدی و قاطعانه صورت گیرد.

در ادامه پس از بحث و تبادل نظر مدیران ارشد و کارشناسان دو سازمان مقرر شد تیم های عملیاتی و تخصصی و مشترک توسط نیروی انتظامی و گمرک جهت به سرانجام رساندن پرونده‌های کلان قاچاق و جلوگیری از انحراف از مسیر پرونده‌ها تشکیل و مأموریت‌های خود را با دقت وجدیت دنبال کنند.

گفتنی است، در این نشست در خصوص مبارزه ریشه‌ای و بیش از پیش گمرک و نیروی انتظامی به عنوان دو سازمان مهم و اصلی در بحث مبارزه با پدیده قاچاق و رصد دقیق، مستمر و شناسایی صاحبان اصلی محموله‌ها و پرونده‌های کلان قاچاق بحث و تبادل نظر شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *