ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

مزیت استفاده از تسهیلات صندوق مسکن یکم در بافتهای فرسوده

کاهش نرخ سود تسهیلات اعطایی و در راستای تحرک بخشی و ایجاد رونق دربخش مسکن نرخ سود تسهیلات اعطایی از محل حساب صندوق پس انداز مسکن یکم در بافت های فرسوده به ۸% در خارج ازبافت فرسوده به ۵/۹% کاهش یافته است.

بازخبر / عقیل زینلی مدیر شعب بانک مسکن هرمزگان گفت : در حمایت از کاهش نرخ سود تسهیلات اعطایی ودر راستای تحرک بخشی و ایجاد رونق دربخش مسکن نرخ سود تسهیلات اعطایی از محل حساب صندوق پس انداز مسکن یکم در بافت های فرسوده به ۸% در خارج ازبافت فرسوده به ۵/۹% کاهش یافته است.

عقیل زینلی افزود :شرط خانه اولی برای متقاضیان وام در بافت های فرسوده حذف شده است ودولت با هدف نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده به عنوان یکی از سیاست‌های اصلی خود در بخش مسکن، شرایط دریافت وام دراین مناطق را تسهیل کرده است.

مدیرشعب بانک مسکن هرمزگان اظهارکرد: دریافت وام از محل صندوق یکم مسکن بصورت انفرادی ۶۰میلیون تومان و سقف تسهیلات زوجین در بندرعباس ۱۲۰ میلیون تومان می باشد وشر ط آن هم خانه اولی بودن و استفاده نکردن از تسهیلات دولتی استولی این شرط برای خرید مسکن در بافت‌های فرسوده حذف شده است.

وی توضیح داد: بدین ترتیب کسانی که قصد خرید مسکن در بافت‌های فرسوده دارند دیگر نیازی نیست که خانه اولی باشند و همه متقاضیان می‌توانند با حداکثر سقف تسهیلات اقدام به خرید مسکن در این بافت وبا نرخ ۸% بکنند.
زینلی در ادامه سخنان خود بیان داشت : در پرداخت تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم ( انفرادی و یا زوجین ) در بافت های فرسوده شهری اخذ استعلام کتبی حسب مورد از سازمان مسکن وشهرسازی ، شهرداری و یا شرکت نوسازی وبهسازی عمران شهری مبنی بر تایید وقوع ملک در بافت فرسوده و ناکارآمد شهری وبایگانی آن در پرونده تسهیلاتی به عنوان یکی از مدارک اصلی الزامی است
مدیرشعب بانک مسکن همچنین سقف تسهیلات جعاله همزمان با تسهیلات خرید از محل صندوق پس انداز مسکن یکم را مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال وفرصت استفاده از آن را تا پایان شهریورماه اعلام نمودند./

 

بابک پارسا

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *