ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
نجفیان:

شهید حججی در اوج اقتدار به شهادت رسید/ حرمت خون شهدای مدافع حرم نگه داشته شود

هنرمند سینما و تلویزیون با بیان اینکه اگر شهید حججی‌ها نبودند دشمن کنار گوش ما لانه کرده بود، گفت: شهید حججی در اوج اقتدار، صلابت و استقامت به شهادت رسید.

بازخبر / رسول نجفیان با اشاره به نزدیک شدن زمان تشییع پیکر شهید محسن حججی اظهار کرد: شهید حججی در اوج اقتدار، صلابت و استقامت به شهادت رسید و از تبار شهدا است.

وی ادامه داد: شهیدان مدافع حرم از مظلومیت ویژه‌ای برخوردار هستند، چراکه در غربت به شهادت رسیدند و جان خود را برای پاسداری از اسلام و ارزش‌های اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و امنیت  میهن عزیزمان فدا کردند.

هنرمند سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه اگر امثال شهید حججی‌ها در قالب شهدای مدافع حرم نبودند، دشمن در کنار گوش ما لانه کرده بود، تصریح کرد: اگر مدافعان حرم نبودند هم‌اکنون وضعی به‌مراتب بدتر از سوریه و عراق داشتیم.

نجفیان با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم اگر نبودند آوارگی مردم سوریه، عراق و حتی فلسطین را باید در کشور تجربه می‌کردیم، افزود: اگر این شهدا نبودند، با دستان آمریکا باید این پیامدها را تجربه می‌کردیم.

وی با بیان اینکه به خاطر وجود جوانان مؤمن و فداکار، ایران امن‌ترین نقطه جهان است، تصریح کرد: باید حرمت خون شهدای کشور به‌خصوص شهدای مدافع حرم را همیشه حفظ و نگهداری کنیم.

هنرمند سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه خداوند متعال این مملکت را با داشتن رهبری فرزانه و این جوانان فداکار حفظ کند، اظهار کرد: باید همواره یاد و خاطره شهدا به‌ویژه مدافعان حرم گرامی داشته شود.

 

 

فارس/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *