ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
در آرژانتین اظهار شد؛

نسخه‌پیچی نتانیاهو برای برجام

پیش از این هم اندیشکده‌های همسو با اسرائیل از جمله بنیاد دفاع از دموکراسی طرح فشار بر ایران برای مذاکره مجدد در مورد توافق هسته‌ای را ارائه کرده بودند.

بازخبر / نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه گفت که برجام یا باید اصلاح شود، یا لغو.

به نوشته روزنامه هاآرتص، نتانیاهو که به آرژانتین سفر کرده، گفت: «من صریح صحبت می‌کنم. این توافق بدی است. آن را یا اصلاح کنید، یا لغو. موضع ما این است.»

به گزارش فارس، اظهارات نتانیاهو در حالی مطرح می‌شود که پیش از این هم اندیشکده‌های همسو با اسرائیل از جمله بنیاد دفاع از دموکراسی طرح فشار بر ایران برای مذاکره مجدد در مورد توافق هسته‌ای را ارائه کرده بودند.

این اندیشکده‌ها، رفع محدودیت حجم مواد غنی‌شده ایران پس از ده سال و اعطای حق غنی‌سازی به ایران را دو ایراد عمده برجام توصیف کرده‌اند.

این در حالی است که «یوکیا آمانو» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش تازه‌اش، مانند تمام گزارش‌های قبلی، پایبندی کامل ایران به توافق هسته‌ای را تأیید کرده است.

با این وجود، بر اساس گزارش‌های غیررسمی، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا قصد دارد در گزارش بعدی‌اش به کنگره، از صدور تأییدیه پایبندی ایران به برجام خودداری کند.

در صورت صحت این گزارش‌ها، پرونده برجام از کاخ سفید به کنگره ارسال شده و این قانونگذاران آمریکایی خواهند بود که باید در مورد ادامه یا عدم ادامه حضور واشنگتن در توافق هسته‌ای تصمیم‌گیری کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *