ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
معاون امور صنایع و معادن عنوان کرد:

امروز ایجاد اشتغال جز از طریق رونق اقتصادی و سرمایه گذاری میسر نمی‌باشد

شصت و نهمین جلسه کمیته کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان که به منظور ارائه راهکار مناسب و بررسی مشکلات واحدهای صنعتی به دبیری معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت و با حضور نمایندگان بانکها، دستگاه های اجرایی استان و مدیران واحدهای صنعتی و معدنی در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

باز خبر,  شصت و نهمین جلسه کمیته کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان که به منظور ارائه راهکار مناسب و بررسی مشکلات واحدهای صنعتی به دبیری معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت و با حضور نمایندگان بانکها، دستگاه های اجرایی استان و مدیران واحدهای صنعتی و معدنی در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

سهراب رضوانی ضمن تبریک دهه پر برکت امامت و ولایت در این جلسه به همکاری نزدیکتر بین واحدهای تولیدی، بانکها و دستگاه های اجرایی اشاره کرد و افزود: وظایف ما حل و رفع موانع تولید است و باید با تدابیر ویژه و اتخاذراهکارهای مناسب مشکلات را از سر راه تولیدکنندگان برداریم .

وی افزود: امروز ایجاد اشتغال جز از طریق رونق اقتصادی و سرمایه گذاری میسر نمی‌باشد؛ لذا اولویت اصلی، تلاش برای ادامه کار واحدهای تولیدی با ظرفیت کامل است.

وی تاکید کرد: آن دسته از واحدهایی که باعث اشتغالزایی شده اند و در حال فعالیت و تولید نیز هستند؛ باید حمایت شده و به هر نحو ممکن از تعطیلی و توقف این واحدها جلوگیری بعمل آید.

گفتنی است: در این جلسه مشکلات بیش از۶ واحد تولیدی در زمینه های تولی,د صنایع شناور سازی، صنایع معدنی و طرح بالای ۶۰ درصد و همچنین ۴ پرونده در قالب تسهیلات رونق تولید مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *