اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
در نشست ویژه سران کشورهای اسلامی درباره مسلمانان میانمار تأکید شد

ابراز نگرانی عمیق از جنایت و خشونت علیه مسلمانان روهینگیا/ تأکید بر توقف جنایت‌ها و ضرورت کمک‌های انسان‌دوستانه به آسیب‌دیدگان و آوارگان

سران شرکت‌کننده در نشست علم و فناوری سازمان همکاری‌های اسلامی در نشستی فوق‌العاده، وضعیت مسلمانان آسیب‌دیده و آوارگان میانمار را بررسی و در بیانیه‌ای بر ضرورت پایان بخشیدن به خشونت‌ها و ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه تأکید کرد.

بازخبر / به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور طی دیشب و امروز در دیدار با رؤسای جمهوری ترکیه، ونزوئلا، آذربایجان، قزاقستان و ازبکستان بر ضرورت توجه جدی جهان اسلام به وضعیت آسیب‌دیدگان مسلمان و آوارگان منطقه روهینگیا میانمار تأکید کرد.

بیانیه سران کشورهای اسلامی حاضر در اجلاس علم و فناوری سازمان همکاری‌های اسلامی، ضمن ابراز نگرانی شدید از جنایت و خشونت علیه مسلمانان منطقه روهینگیا در میانمار، خواستار توقف فوری حمله به مسلمانان در این منطقه شده است.

سران حاضر در اجلاس آستانه، همچنین بر ضرورت سازماندهی جمعی و همکاری کشورهای اسلامی برای ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به آسیب‌دیدگان و آوارگان تأکید کردند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *