ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس خبرداد:

معرفی دو گزینه تصدی استانداری هرمزگان از سوی وزیر کشور/قول وزیر کشور در انتصاب نیروهای هرمزگانی در سطح وزارتخانه‌ها و استانداران

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس به تشریح تصمیمات جلسه امروز این مجمع در بندرعباس در خصوص انتخاب استاندار آینده هرمزگان پرداخت.

بازخبر / رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس به تشریح تصمیمات جلسه امروز این مجمع در بندرعباس در خصوص انتخاب استاندار آینده هرمزگان پرداخت.

حسین هاشمی تختی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، پیرامون جلسه امروز مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس در بندرعباس، افزود: صبح امروز جلسه‌ای با موضوع انتخاب استاندار هرمزگان در دولت دوازدهم با حضور احمد مرادی، محمد آشوری و بنده برگزار شد و در خصوص تصمیمات و مصوبات به‌صورت تلفنی با آقایان سید مصطفی ذوالقدر و ناصر شریفی مذاکره و موافقت لازم گرفته شد.

وی بابیان اینکه در خصوص انتخاب استاندار تأکید مجمع نمایندگان استان بر انتخاب استانداری بومی بود، تصریح کرد: طی هفته‌های گذشته نامه‌ای به‌صورت کتبی شامل لیستی از افراد شاخص بومی توانمند برای تصدی استانده‌ای هرمزگان به وزیر کشور ارائه شد.

هاشمی تختی با اشاره به اینکه از سوی وزیر کشور اعلام شد که در آخرین مذاکره با رئیس‌جمهور، وی اعلام کرده است به دلیل تجربه ناموفق حضور استانداران بومی، در دولت دوازدهم هیچ استاندار بومی انتصاب نمی‌شود، اظهار کرد: مجمع نمایندگان این موضوع را برای اجرا در استان هرمزگان با چند شرط پذیرفت که مهم‌ترین استفاده از نیروهای توانمند هرمزگانی در استان‌های دیگر و حداقل داشتن استاندار هرمزگانی در سایر استان‌های کشور بود.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس بابیان اینکه در دولت یازدهم تقریباً هیچ نیروی از هرمزگان در سطح وزارتخانه‌ها وجود نداشت، اضافه کرد: قرار شد تعدادی نیروی هرمزگانی توانمند و قابل برای تصدی در حد معاون وزیر و مدیران ستادی به وزارتخانه‌ها معرفی کنیم و از این نیروها بهره گرفته شود.

هاشمی تختی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان به این نتیجه رسیده است اگر سیاست دولت استفاده از استانداران غیربومی است این موضوع را با هدف کمک و همراهی با دولت می‌پذیرد، عنوان کرد: اما از استاندارانی بهره گرفته شود که تجربه کافی و سابقه مدیریت مناسب و شناخت کافی از استان هرمزگان را داشته باشند.

وی بابیان اینکه از سوی وزارت کشور دو گزینه برای تصدی استانداری هرمزگان مطرح‌شده است، عنوان کرد: یکی از گزینه‌ها آقای محمد ناصر نیکبخت استاندار فعلی همدان است، که هم از نیروهای باتجربه و هم سابقه مدیریت در هرمزگان را داراست و موردق رضایت مجمع نمایندگان است.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با عدم ذکر نام گزینه دوم معرفی‌شده از سوی وزارت کشور، اضافه کرد: مجمع نمایندگان در انتخاب یکی از این دو گزینه مشکلی ندارد و تصمیم را بر عهده وزیر کشور گذاشته است اما باید شروط و انتظارات مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس موردپذیرش قرار گیرد و عملی شود.

وی در پایان با اشاره به موافقت وزیر کشور با انتظارات مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس، در پایان گفت: انتصاب مدیران هرمزگانی در سطح معاون وزیر و مدیران ستادی وزارتخانه‌ها نیاز به پیگیری دارد که از هفته آینده این رایزنی‌ها را آغاز خواهیم کرد تا مدیران شایسته هرمزگان در سطح کشور دیده‌شده و سکان مدیریت بخش‌های مختلف کشور را برعهده‌گرفته و شایستگی خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش ایسنا، طبق آخرین شنیده ها ” سید ابوالفضل رضوی”معاون فعلی توسعه روستایی و مناطق محروم کشور دیگر نامزد تصدی استانداری هرمزگان است که روز گذشته(۱۶ شهریور) در رسانه های استان نیز مطرح شده بود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *