آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

سیاست های آمریکا علیه ایران، نوری زاده را هم عصبانی کرد/ حمایت مواجب بگیر سعودی ها از ایران!

علیرضا نوری زاده، از مواجب بگیران دربار سعودی، درگفتگو با صدای آمریکا، به شدت از سیاست های آمریکا علیه ایران انتقاد کرده و از جمهوری اسلامی دفاع نمود!

بازخبر / علیرضا نوری زاده، از مواجب بگیران دربار سعودی، درگفتگو با صدای آمریکا، به شدت از سیاست های آمریکا علیه ایران انتقاد کرده و از جمهوری اسلامی دفاع نمود!

سیاست های دوگانه و عجیب دولت ترامپ علیه ایران به خصوص در مورد برجام آنقدر غیرمنطقی و خصمانه است که نوری زاده با سابقه ای طولانی در دشمنی با جمهوری اسلامی و خدمت به آل سعود نیز نمی تواند از آنها دفاع کند.

نوری زاده در مورد برجام گفت: «دولت جمهوری اسلامی به هر دلیلی به برجام ملتزم بوده و حتی یک خط فراتر از خطوط ترسیم شده در برجام نرفته است.»

یک عضو ضدانقلاب در مورد ادعای چشم پوشی آژانس بین المللی انرژی اتمی از تخلفات ایران در برجام گفت: «آژانس خیلی با ایران سر آشتی ندارد یعنی اگر جایی ببیند ایران کار خطایی می کند چشم پوشی نمی کند؛ شاید در تطبیق برجام دچار اشتباه شود اما آمانو و آژانس راضی هستند.»

 

نوری زاده که چندی پیش شبکه ای ماهواره ای با دلارهای سعودی ها راه اندازی کرده است، در مورد توان دفاعی ایران نیز گفت: «من علاقه ای به جمهوری اسلامی ندارم اما آیا ایران برای حفظ خودش نباید سلاحی در برابر هواپیماهای فوق مدرنی همسایگانش که دشمنش هم هستند، داشته باشد.»

 

نوری زاده در مورد کمک های ایران به حماس و حزب الله گفت: «اگر بخواهیم علیه ایران بهانه جویی کنیم، سراپا ایراد است. ایران از تروریست ها [محور مقاومت] حمایت می کند. همین کافی است که رژیم در لیست سیاه قرار بگیرد. اما اگر بخواهیم منطقی صحبت بکنیم، آیا تمامی کشورهای منطقه به قوانین ملتزم هستند. بودجه حماس را بیشتر دولت قطر می دهد؛ قطر بزرگترین دوست آمریکا و اسرائیل است و در این کشور آمریکایی ها پایگاه نظامی دارند. چطور قطر آزاد است به حماس کمک کند؛ به اخوان المسلمین تروریست کمک کند؛ آقای اردوغان حق دارد به اخوان المسلمین مصر کمک کند اما جمهوری اسلامی که به حزب الله لبنان کمک می کند زیر سوال می رود.»

 

گفتنی است عربستان سعودی، گروه اخوان المسلمین را تروریست می داند.

 

درپی نابودی داعش در عراق و شکست های متعدد تروریتس ها در سوریه، اخیرا رسانه های بین المللی اخباری را مبنی بر تمایل عربستان به ترمیم روابط خود با ایران را منتشر کرده اند. چه بسا حمایت های نوری زاده از ایران هم در ادامه سیاست های سعودی ها برای کنار گذاشتن اقدامات خصمانه و بهبود روابط با جمهوری اسلامی باشد.

 

نوری زاده در دربار سعودی ها

 

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *