ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

طعنه آقای خاص به آرسن ونگر

ژوزه مورینیو در مصاحبه‌ای درباره وضعیت مربی‌گری خودش مثالی زده که به نوعی طعنه به آرسن ونگر، سرمربی آرسنال بوده است.

بازخبر / ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد که رابطه خوبی با آرسن ونگر ندارد و بارها به او طعنه زده، اخیرا صحبتی جدید درباره سرمربی توپچی‌ها داشته است.
او با رد این موضوع که یک مربی کوتاه‌مدت است مدعی شده همیشه باشگاه‌ها را برای رسیدن به موفقیت آماده می‌کند. مورینیو ۵۴ ساله هرگز بیشتر از ۳ سال در تیمی نبوده و در حال حاضر هدایت منچستریونایتد را به عهده دارد.
مورینیو گفت: مردم معتقدند من مربی کوتاه‌مدت هستم چون از باشگاهی به باشگاه دیگر می‎روم، اگر این طور است درست می‌گویند، اما فکر نمی‌کنم من مربی کوتاه‎مدت باشم. من تیم‌ها را برای رسیدن به موفقیت آماده می‌کنم، به نظرم تیم‌ها را طوری آماده می‌کنم که وقتی می‎روم مربی جدید که روی کار می‌آید تیمی سطح بالا در اختیار دارد. پس حتی اگر زود از تیمی بروی معنی این نیست که مربی کوتاه‌مدت هستی.
مورینیو در ادامه صحبتش طعنه‌ای به آرسن ونگر زد و گفت: ممکن است مربی‌ای برای مدت ۱۰ یا ۲۰ سال در باشگاهی باشد، اما وقتی برود تیم برای ناکامی و شکست آماده باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *