اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

مصطفی کهن : مهم نیست چه کسی شهردار بندرلنگه خواهد شد، مهم کاربلدی اوست

در روزهایی که آخرین مهلت اعضا شورای اسلامی شهرها برای انتخاب شهردار است در بندرلنگه تنور انتخاب شهردار داغتر از همه جاست از اینرو، بندرلنگه با عقبه تاریخی و تجاری منحصربه فردش کماکان منتظر حضور یک شهردار حرفه ای و کار بلد است.

بازخبر /در روزهایی که آخرین مهلت اعضا شورای اسلامی شهرها برای انتخاب شهردار است در بندرلنگه تنور انتخاب شهردار داغتر از همه جاست از اینرو،  بندرلنگه با عقبه تاریخی و تجاری منحصربه فردش کماکان منتظر حضور یک شهردار حرفه ای و کار بلد است.

مصطفی کهن عضو فعال شورای شهر بندرلنگه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبری بازخبر، گفت :  همه گزینه هایی که اعلام آمادگی کردند خوب و کاربلد هستند و در روز ۱۹ شهریور ماه بر اساس زمانبدی که از قبل صورت پذیرفته کاندیدا  به ارائه طرح ها و معرفی برنامه های خود میپردازند تا فرد مورد نظر شورا بعنوان شهردار انتخاب گردد.

این عضو شورای شهر بندرلنگه افزود ؛ مهم نیست چه کسی شهردار بندرلنگه خواهد شد، مهم آن است که هر کسی رای اعتماد اعضای شورای شهر را کسب کرد، دلسوزانه و با تدبیر به فکر ارتقا و پیشرفت شهری این بندر مهم و تاریخی باشد.

مصطفی کهن خاطرنشان کرد: گزینه های خوب دیگری هم برای پست شهرداری مطرح هستند، مانند آقایان ؛ مجتبی احمدی و کامران موسوی ولی نظر و رای اکثریت اعضای شورای اسلامی بندرلنگه روی انتخاب آقای شریف شریفی نژاد است و در روز نوزدهم شهریور  پس ار ارائه برنامه های کاندیدا شهردار بندرلنگه مشخص خواهد شد.

پسندیدم(10)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *