آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

کارآفرینان فقط صاحبان کارخانه ها و تولیدی ها نیستند

کارآفرینی ، یعنی چرخاندن چرخ های اقتصادی شهر، یعنی عشق. کارآفرین سختی های کار و ناملایمتهای روزگار را به جان میخرد تا بتواند سفره ای بگستراند و در کنار آن سفره چندین نفر را بنشاند.

بازخبر /کارآفرینی ، یعنی چرخاندن چرخ های اقتصادی شهر، یعنی عشق. کارآفرین سختی های کار و ناملایمتهای روزگار را به جان میخرد تا بتواند سفره ای بگستراند و در کنار آن سفره چندین نفر را بنشاند. البته لازم به ذکر است کارآفرینان فقط صاحبان کارخانه ها و تولیدی ها نیستند، بلکه حتی صاحبان یک فروشگاه کوچک، یا یک رستوران هم کارآفرین بشمار می آیند.

حلمی مدیریت رستوران مجلل امپراطور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بازخبر بیان کرد ؛ در این دوران که اوضاع اقتصادی مناسبی وجود ندارد تنها چیزی که به من انگیزه کار میدهد این است که چندین نفر از همشهریانم دارای شغل هستند و از این مجموعه امرار معاش میکنند. وی ادامه داد وقتی شغلی را ایجاد میکنی، مجبور خواهی بود برای بقا آن شغل نیرو استخدام کنی، وقتی نیرو استخدام میکنی، باید به آن حقوق و دستمزد بدهی، وقتی به آن حقوق میدهی یعنی چرخ زندگی آن را به حرکت درمیاوری و آنجاست که خداوند به کسب و کارت رونق میبخشد و چرخهای زندگیت را به حرکت در میاورد.

مدیریت مجموعه رستوران مجلل امپراطور اظهار کرد : با عنایت خدا توانسته ایم در این مجموعه بصورت مستقیم و غیر مستقیم نزدیک به هشتاد نفر را مورد حمایت قرار دهیم. حلمی افزود : هرچند مشکلات زیادی بر سر راه کارآفرینان وجود دارد ، ولی زمانی که عاشق کار و کارآفرینی باشی تمام این مشکلات هم نمیتوانند جلوی شما بگیرد.

حلمی بیان کرد : بزودی طرح های جالبی در مجموعه امپراطور اجرا خواهد شد که در راستای رونق صنعت سبز گردشگری استان هرمزگان خواهد بود، که البته به زودی بصورت جدی اطلاع رسانی خواهد شد.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *