آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

سفر جهانگرد به دیار حرا

کارکتر انیمیشنی جهانگرد بصورت کامل و جامع دیدنی های منحصربه فرد بندر خمیر ( دیار حرا) را به تصویر میکشد.

بازخبر / بنا به درخواست شهرداری بندرخمیر ، و طی جلسه ای که مهندس محمودی شهردار بندرخمیر با امیرآریا و بابک پارسا داشت، بنا شد تا تمامی جاذبه های این بندر زیبا و تاریخی به ایرانیان معرفی گردد.

مهندس جواد محمودی شهردار موفق بندرخمیر با بیان اینکه بندرخمیر یک بندرزیبا و تاریخی است، بیان کرد ؛ در گذشته این بندر یک شهر استراتژیک و بسیار مهم در جنوب کشور بوده است، قلعه های متعدد و دیوار سدار گویای این مسئله می باشد.

شهردار بندرخمیر افزود : جاذبه های جنگلهای حرا در این بندر میتواند نه تنها برای هموطنان، بلکه برای توریست های دیگر کشورهای دنیا هم دیدنی باشد. وی ادامه داد؛ بزرگترین و زیبا ترین مناظر جنگلهای حرا را میتوان فقط با سفر به بندرخمیر مشاهده کرد.

مهندس محمودی ادامه داد ؛ سواحل بکر و زیبا، قلعه های تاریخی، آبگرم و دیگر جاذبه های این بندرزیبا باید بصورت جدی به همه معرفی شود، که امیدوارم با ساخت انیمیشن جهانگرد این مهم محقق شود.

امیرآریا کارگردان انیمیشن جهانگرد نیز ضمن جذاب خواندن بندرخمیر گفت؛ کلیپهای کوتاه بصورت انیمیشن می تواند بهترین زبان برای معرفی جاذبه های ایران باشد، وی افزود؛ مدیران جوان و خوش ذوق میتوانند کمک بزرگی به صنعت گردشگری کنند.

بابک پارسا مجری طرح انیمیشن جهانگرد نیز با بیان اینکه زمان آن رسیده است که صنعت سبز گردشگری رونق بیشتری پیدا کند، اظهار امیدواری کرد، با ساخت این انیمیشن جذاب سهم واقعی استان هرمزگان از گردشگری نمایان گردد و هموطنان با جاذبه ها بکر و منحصربه فرد این استان زیبا آشنا شوند.

 

 

خ/بابک پارسا

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *