اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

فواد مرادزاده از عدم تمایلش برای تصدی پست شهرداری بندرلنگه ، به شورای شهر نامه نوشت

ستایش وحمد بیکران خداوندگاری را سزاست که دلهای مومنین را به نور ایمان سرشته و بر جانها انوار خرد و معرفت تابانده وخدمت مخلصانه به مخلوق را از اهم عبادات برشمرده است .

بازخبر / فواد مرادزاده بخشدار بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه که به تازگی به عنوان بخشدار برتر استان هرمزگان نیز شناخته شده است و یکی از گزینه های معروف و معرفی شده ی تصدی صندلی شهرداری بندرلنگه توسط اعضای شورای شهر بندرلنگه بوده است ، طی ارسال نامه ای به شورای شهر بندرلنگه از عدم تمایل خود برای حضور در این پست خبر داده است.در این نامه که رونوشت آن نیر برای لنگه نیوز ارسال شده آمده :

بسمه تعالی
شورای اسلامی محترم بندرلنگه
السلام و علیکم

ستایش وحمد بیکران خداوندگاری را سزاست که دلهای مومنین را به نور ایمان سرشته و بر جانها انوار خرد و معرفت تابانده وخدمت مخلصانه به مخلوق را از اهم عبادات برشمرده است .

باعنایت به توجه خاص جمعی از شهروندان گرامی ، فرهیختگان و دانشوران شهرم علی الخصوص یکایک اعضای شریف شورای شهر که مطمنا دل درگرو خدمت و آبادانی بندرلنگه عزیز دارند و در این راستا در هفته های اخیر اینجانب را لایق خدمت دانسته وبرای پذیرش تصدی شهرداری بندرلنگه مورد وثوق قرار داده وتشویق و ترغیب نموده اند به اطلاع عموم شهروندان محترم می رسانم : نظر به اینکه از زمان خدمت اینجانب دربخشداری حوزه شیبکوه دیر زمانی نگذشته است هم اینک در مراحل آغازین و در نیمه راه این مسئولیت خطیر و بسیار مهم قرار دارم و خودرا متعهد وملزم به اتمام آن میدانم و افزون براین نظر به احترام ویژه ای که برای مردم نجیب بندرچارک و شیبکوه قائلم بنابراین ضمن تشکر و قدردانی از حسن نیت شما و دیگر اعضای دلسوخته ، بر این باورم که شورای اسلامی معزز بندرلنگه باسعه صدر و نگاهی ژرف و دور اندیش به این رسالت مهم ، فرصت را برای دیگر جوانان شایسته ، متخصص و متعهد بومی فراهم آورده وبا گذشت وهمدلی و وفاق نسبت به انتخاب شهردار بندرلنگه ، اقدام بایسته و درخورشان تاریخی اش به عمل آورد .

در پایان ضمن پوزش و معذوریت از پذیرش این پیشنهاد ، آرزو دارم بتوانم همچنان خدمتگذار خوبی برای مردم محق شهرم باشم .

با احترام
فواد مراد زاده
یازدهم شهریور ۱۳۹۶

منبع:لنگه نیوز

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *