اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

امروز اولین گروه از حجاج هرمزگانی به بندرعباس بازمی‌گردند

مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان گفت: امروز اولین گروه از حجاج هرمزگانی در قالب ۴ پرواز به هرمزگان بازمی‌گردند.

بازخبر / از بندرعباس، محمود امانی بنی عصر دیروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین گروه از حجاج هرمزگانی صبح امروز (سه شنبه) به بندرعباس باز می‌گردند.

وی افزود: طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه کل حجاج هرمزگانی به استان هرمزگان باز می‌گردند که فردا در قالب ۴ پرواز ۱۰۸۰ نفر و فردا نیز در قالب دو پرواز ۶۱۹ نفر از حجاج از طریق فرودگاه بندرعباس به میهن اسلامی‌مان باز خواهند گشت.

مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان ادامه داد:  قرار است بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، نخستین پرواز حجاج از فرودگاه جده ساعت ۹ صبح امروز سه شنبه وارد فرودگاه بین المللی بندرعباس شود.

تمهیدات بهداشتی برای ورود حجاج

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز عصر امروز در یک نشست خبری عنوان کرد: برای ورود حجاج به هرمزگان تمهیدات بهداشتی در نظر گرفته شده و از ساعات ابتدایی صبح فردا، تیم بهداشتی ویژه‌ای متشکل از ۳ پزشک و ۸ کارشناس بهداشتی برای سنجش سلامتی حجاج در فرودگاه مستقر خواهند شد.

 غلامعلی جاودان تأکید کرد: بروشورهای ویژه‌ای در این زمینه تهیه شده که در اختیار حجاج و خانواده‌های آنان قرار می‌گیرد تا به دقت آن را مطالعه کرده و هرگونه علائم مشکوک از جمله  تب بالای ۳۸ درجه، سرفه، تنگی نفس و ناراحتی‌های گوارشی را فورا به واحد بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی اعلام کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *