آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

آخرین وضعیت پرونده احمدی نژاد

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در ادامه صدوهفدهمین نشست خبری خود گفت: این که برخی فکر می‌کنند الان با فضاسازی و جوسازی مصوبه شورای عالی امنیت ملی باطل می شود، سخت در اشتباه هستند.

بازخبر / سخنگوی قوه قضاییه گفت: برخی از اهل منزل کروبی نسبت به استقرار نیروهای امنیتی در طبقه پایین ناراحت بودند که ما گفتیم الزامی به حضور در خانه نیست ولی از آنها تعهد گرفتیم که تأمین امنیت به عهده خودشان است.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در ادامه صدوهفدهمین نشست خبری خود گفت: این که برخی فکر می‌کنند الان با فضاسازی و جوسازی مصوبه شورای عالی امنیت ملی باطل می شود، سخت در اشتباه هستند.

وی افزود: شورای عالی امنیت ملی نه آن موقع و نه الان با فضاسازی تصمیم نمی گیرد و قوه قضاییه هم همین طور است و چه بسا در قضایای مشابه، فضاسازی ها کار را بدتر کرده است.

اژه‌ای گفت: آن کمیته و قوه قضاییه به عنوان ناظر و وزارت اطلاعات به عنوان مجری و ضابط، آن کاری که در چارچوب مصوبه شورای عالی امنیت ملی است، انجام می دهیم و اگر روزی هم مصوبه شورای عالی امنیت ملی نباشد، قوه قضاییه کار خود را انجام می دهد.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: نقل قول‌هایی از مباشرین این قضیه بود برای مثال گفته شد افرادی که به خانه رفت و آمد می کنند با حضور افرادی که برای امنیت مسئله در طبقه پایین مستقر هستند، ناراحت اند. گفتم الزامی ندارد که حتما داخل خانه باشد. الان هم می گویم که اینها با شرط آقای کروبی از خانه خارج نشدند بلکه یک درخواست بود که بررسی و موافقت شد و افراد چهارشنبه هفته قبل از خانه خارج شدند و تعهدی از خانواده ایشان گرفته شد که تامین این مسائل با خود شماست و اگر در منزل اتفاقی پیش آمد، با خود شماست. در بیرون از خانه امکانی فراهم شده و همین نیروها امنیت را فراهم می کنند.

وی درباره آخرین وضعیت پرونده احمدی نژاد گفت:‌ لازم نیست پرونده جدید تشکیل شود، برخی گزارشات جدید آمده است اما یک کلاسه جدید تشکیل نشده است.

فارس

پسندیدم(0)نپسندیدم(3)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *