ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
نورالهی بازیکن مااست اما درباره عالیشاه هروقت سربازی‌اش تمام شد، حرف می‌زنم

برانکو: دژاگه بازیکن خوبی است اما لیست پرسپولیس کامل است/وضعیت‌مان برای دیدار با گسترش بغرنج است

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: دژاگه بازیکن خوبی است اما لیست پرسپولیس پر است.

بازخبر/ برانکو در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره شایعه حضور دژاگه در این تیم گفت: اشکان دژاگه بازیکن خوبی است و در تیم‌ملی موثر است، او کاپیتان تیم ملی است اما برای حضور در پرسپولیس، لیست تیم ما کامل است.

برانکو در مورد اینکه وضعیت امید عالیشاه برای حضور در پرسپولیس با توجه به اینکه سربازی‌اش به‌زودی تمام می‌شود، گفت:  هر وقت سربازی‌اش تمام شد در موردش صحبت می‌کنیم. زیرا در بحث سربازی گاهی مشکلاتی پیش می‌آید.

وی در مورد بازی با گسترش‌فولاد در روز پنجشنبه گفت: متاسفانه فقط برای این بازی دو روز وقت داریم. قرار بود ۲۶ مرداد این بازی برگزار شود که توافق نشد. اکنون وضعیت‌مان خیلی بغرنج می‌شود. هیچ کسی ۲ روز بعد از بازی تیم ملی بازی نمی‌کند. نمی‌دانم بقیه بازی‌های ما چه می‌شود. جام حذفی و سایر مسابقات چه می‌شود اما ظاهرا تمام مشکلات به این دلیل است که ما در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم و زمان‌های بازی ما به هم ریخته است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد برنامه فشرده این تیم تا قبل از بازی با الاهلی گفت: بعد از بازی من با سرمربی آنها صحبت کردم. در فرودگاه با هم بودیم. او ۵ روز به بازیکنانش استراحت داد و ۲ روز بعد از ما هم تمرینات‌شان را آغاز کردند. آنها یک بازی دوستانه خواهند داشت و پس از آن تا بازی با ما برنامه خاصی ندارند. فقط برنامه تیم ملی کشورشان است که ۷-۸ بازیکن ملی دارند. نمی‌دانم وضعیت «سوماه» در تیم سوریه چطور است چون در سوریه هم بازی نکرده است.

برانکو در مورد وضعیت احمد نوراللهی و اینکه مقابل الاهلی بازی خواهد کرد، گفت: نوراللهی بازیکن ماست و در فهرست ۱۸ بازیکن بالای ۲۳ سال ما قرار دارد و هنوز وضعیتش برای بازی با الاهلی مشخص نشده است.

وی در مورد اینکه پرسپولیس در ۱۵ روز باید ۴ بازی انجام دهد و آیا تغییراتی در ترکیب تیم خواهد داشت، گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم. تیم ما همه بازیکنانش جوان هستند و بازیکن مسن ما کریم باقری و هم‌نسلانش هستند!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد درخشش محمد انصاری در خط دفاع تیم ملی، گفت: انصاری در کنار ملی‌پوش بودن بازیکن بسیار بسیار مهمی برای ما است. این دومین سالی است که او کیفیت خوب و پتانسیل بالایش را نشان می‌دهد و هنوز جای پیشرفت دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *