ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

باید به مربیگری کی‌روش احسنت گفت/ بازیکنان تیم ملی حق دارند اعتراض کنند

پیشکسوت فوتبال ایران درباره پست مشترک بازیکنان تیم ملی و اعتراض به عدم قدردانی از صعود آنها به جام جهانی، تصریح کرد: به نظر من بازیکنان در این مورد حق دارند.

بازخبر / سیروس دین‌محمدی در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کره جنوبی در مرحله انتخابی جام جهانی اظهار داشت: من بازی را کاملادیدم و واقعا بچه‌ها من را شگفت‌زده کردند. اکثرا می‌گفتند بازیکنان تیم ملی دیگر انگیزه ندارند چون صعودشان قطعی شده ولی باید به مربیگری کی‌روش احسنت گفت که با این شرایط بازهم بازیکنانش را با قدرت و مدعی به زمین فرستاد. ما باید بیشتر از اینها از کی‌روش استفاده می‌کردیم. باید چند جوان را کنار او می‌گذاشتیم تا از دانسته‌های کی‌روش استفاده کرده و فوتبال ایران را ارتقا دهند.

وی در مورد دیداز بعدی تیم ملی مقابل سوریه گفت: من اعتقاد دارم سوریه بازی فیزیکی را در دیدارهایش پیشه می‌کند و از لحاظ فوتبالی از ما خیلی عقب‌تر هستند. در بازی قبلی زمین شرایط خوبی نداشت و هوا بارانی بود ولی در بازی پیش رو قطعا پیروز خواهیم شد.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره پست مشترک بازیکنان تیم ملی و اعتراض به عدم قدردانی از صعود آنها به جام جهانی، تصریح کرد: به نظر من بازیکنان در این مورد حق دارند. زمانی بود که آرزوی رفتن به جام جهانی را داشتیم ولی الان با همت بچه‌ها و کادر فنی برای دومین بار پیاپی به این رقابت‌ها صعود کردیم. انتظارات مردم بالا رفته و بازیکنان هم انتظار قدردانی دارند.

دین‌محمدی در مورد جدایی‌اش از راه‌آهن خاطر نشان کرد: وقتی به راه‌آهن رفتم اوضاع خیلی بد بود ولی با تلاش بچه‌ها توانستیم تیمی که در آستانه سقوط بود را در لیگ یک حفظ کنیم. فکر می‌کردم اوضاع در این فصل بهتر می‌شود اما شرایط از فصل قبل هم بدتر شده است. از سرمربیگری راه‌آهن استعفا داده‌ام ولی مسئولان این تیم با آن موافقت نکرده‌اند و من هم همچنان روی موضع خود ایستاده‌ام.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *