آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
پایگاه آمریکایی عنوان کرد؛

هشدار روسیه به اسرائیل درباره حمله به ایران

«این اظهارات به معنای حمایت روسیه از تحکیم دستاوردهای ایران در سوریه است…»

بازخبر / پایگاه آمریکایی واشنگتن اگزمینر (Washington Examiner) با انتشار گزارشی تحت عنوان “روسیه به اسرائیل هشدار داد که به مواضع ایران در سوریه حمله نکند” به انعکاس اظهارات سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه پرداخته است.

در این گزارش می خوانیم:
«روسیه روز چهارشنبه به اسرائیل هشدار داد که دستور حمله به مواضع نظامی ایران در سوریه را ندهد؛ این هشدار پس از آن صورت گرفت که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل تهدید کرد که از توسعه نفوذ نظامی ایران در نزدیکی مرزهای خود جلوگیری خواهد کرد.

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه به خبرنگاران گفت: “اگر هر کسی در خاورمیانه و یا هر جای دیگر جهان به دنبال نقض قوانین بین المللی و تضعیف استقلال و یا تمامیت ارضی هر کشوری در خاورمیانه و یا شمال آفریقا باشد، این اقدام باید محکوم شود.”

نتانیاهو پیش از این نسبت به ساخت تاسیسات نظامی توسط ایران در سوریه هشدار داده بود. مقامات آمریکا و اسرائیل سال ها نسبت به حمایت روسیه و ایران از بشار اسد، رئیس جمهور سوریه برای به دست آوردن منافع استراتژیک بلند مدت ابراز نگرانی کرده اند.

اظهارات لاوروف به معنای حمایت روسیه از تحکیم دستاوردهای ایران در سوریه است.»

۵۰۶

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *