آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

مدیران در اول مهر از وسیله حمل و نقل عمومی استفاده کنند

در آستانه نزدیک شدن به ماه مهر و بازگشایی مدارس هستیم و در همین راستا باید نظارت بیشتری بر وسایل حمل و نقل عمومی شهر داشته باشیم.

بازخبر / مجید عسگری زاده عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بازخبر بیان کرد : در آستانه نزدیک شدن به ماه مهر و بازگشایی مدارس هستیم و در همین راستا باید نظارت بیشتری بر وسایل حمل و نقل عمومی شهر داشته باشیم. لذا برای بازدید از وسایل نقلیه عمومی شهر بندرعباس و در یک حرکت نمادین از همه مدیران اجرایی استان هرمزگان مخصوصا” استاندار محترم و جناب فرماندار درخواست دارم تا در روز اول مهر برای جابجایی از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمایند.

وی تصریح کرد : در اکثر شهرهای بزرگ دنیا مدیران و مسئولین برای ترویج فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در برخی از روزهای سال خودروهای شخصی خود را کنار گذاشته و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند.

عسگری زاده ادامه داد : رسیدگی و نظارت دقیق بر کیفیت وسایل حمل و نقل عمومی از کارهای مهم شهرداری است که باید بصورت دقیق و مداوم صورت گیرد ، که خوشبختانه در سالهای اخیر شاهد تحول خوبی در این زمینه بوده ایم.

عضو شورای شهر بندرعباس ، از انتخاب مجدد عباس امینی زاده بعنوان شهردار بندرعباس نیز اظهار خرسندی کرد و گفت : فقط با همدلی و پشتکار میتوانیم شهرمان را آبادتر از همیشه کنیم. وی ادامه داد ؛ بهره برداری از پرژه های متعدد شهرداری بندرعباس در هفته دولت، نشان از فعالیت دلسوزانه شهرداری است.

مجید عسگری زاده خاطرنشان کرد : حمایت از فرهنگیان استان راندمان کیفیت آموزشی را بالا خواهدبرد، وی که خود از جامعه فرهنگیان استان هرمزگان است، رفاه نسبی فرهنگیان را امری ضروری برشمرد و اذعان داشت ؛ جامعه معلمین و فرهنگی ما نباید درگیر حداقلهای زندگی باشند، بلکه باید با فکری آزاد و روحیه ای جهادی، امیدهای آینده هرمزگان را تعلیم و تربیت نمایند.

وی در پایان بار دیگر ضمن قدردانی از زحمات دکترجادری و معاونینش به جهت تلاشهای بی وقفه در استان هرمزگان، از استاندار محترم هرمزگان خواست تا نه تنها خود بلکه همه مدیران مجاب نماید تا در روز اول مهر از وسیله شخصی استفاده نکنند.

بابک پارسا

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *