آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
نائب رئیس شورای شهر بندرعباس:

شوراهای محله بازوی شورای شهر در تحقق ابعاد نظارتی هستند/ هویت شوراها به حضور در میان مردم است

نائب رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: شوراهای محلات یکی از اصلی‌ترین بازوهای تحقق قانون شوراها در ابعاد نظارتی و ارتقای سطح کیفیت ارائه خدمات به مردم هستند.

بازخبر / از بندرعباس، فیصل دانش شامگاه سه شنبه در نشست با شورای محله شهرک توحید بندرعباس که در مسجد صاحب الزمان و با حضور مردم و ارجمند شهردار منطقه یک بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین وظایف شوراها تقویت ارتباط با مردم به منظور ارتقای کیفیت ارائه خدمات شهری و حضور مستمر اعضای شورا در میان مردم به منظور شنیدن نقطه نظرات آنها و در نظر گرفتن این نقطه نظرات در مدیریت شهر است.

وی افزود: هویت شوراها به حضور در میان مردم است و ما در شورای پنجم باور داریم که باید رابطه میان شورا را با مردم در چارچوب‌های مختلف تقویت کرد.

نائب رئیس شورای شهر بندرعباس با بیان این که شوراهای محلات بازوی شورای شهر بشمار می‌روند، خاطرنشان کرد: باید مشکلات محلات از طریق شوراهای محلات به اعضای شورای شهر منتقل شود تا ما بتوانیم در فرآیند قانون‌گذاری در حوزه مدیریت شهری این مشکلات را دیده و برای آنها راه حل بیاندیشیم.

دانش عنوان کرد: بندرعباس توسعه متوازنی نداشته و این عدم توسعه متوازن باعث شده تا درون محلات شاهد مشکلات زیادی باشیم و بخش بزرگی از این مشکلات جز با مشارکت و همکاری مردم قابل حل نیست.

وی گفت: شورای پنجم را از خودتان بدانید و مطمئن باشید تلاش ما در شورای شهر بر این است که بتوانیم قدمی برای حل مشکلات مردم برداریم.

نائب رئیس شورای شهر بندرعباس همچنین افزود: ارتقای کیفیت ارائه خدمات شهری و توانمندسازی محلات در مناطق مختلف شهر از جمله در منطقه یک در دستور کار جدی شورای شهر و شهرداری قرار دارد که ما زمینه‌های قانونی لازم برای این منظور را نیز در شورای پنجم مصوب خواهیم کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *