آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
در پنجمین روز هفته دولت:

بزرگترین سالن اجتماعات روستای هلر قشم افتتاح شد

مدیر آموزش و پرورش قشم از افتتاح بزرگترین سالن اجتماعات دبیرستان شهیدمصطفی خمینی(ره) روستای هلر جزیره قشم با هزینه بالغ بر دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، در پنجمین روز هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازخبر؛ بهرام پوراشرف در آیین افتتاح سالن دبیرستان شهید مصطفی خمینی روستای هلر اظهار داشت: این سالن که گنجایش قریب به ۳۰۰ نفر را دارد، در طول سه ماه احداث گردیده و با اهداف برگزاری اجتماعات، امتحانات و همایش های در روستای هلر افتتاح گردیده است.

وی افزود: این سالن اجتماعات که در زمینی به مساحت ۲۴۰ متر مربع ساخته شده، با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال با کمک خیرین به بهره برداری رسیده است.
.
پوراشرف ضمن تمجید از همراهی خیرین این جزیره با اهداف آموزشی و پرورشی مدارس، خاطر نشان ساخت: هزینه ساخت این سالن مجهز را خیرین روستای هلر برعهده داشتند که حضور و همراهی این عزیزان مایه دلگرمی معلمان و دانش آموزان و مسئولین دستگاه تعلیم و تربیت می باشد.
مدیر آموزش و پرورش قشم اضافه کرد: با نگاه دلسوزانه و مشارکت خیرین روستای هلر،کار ساخت یک مدرسه شش کلاسه در این روستای نیز آغاز شده است که امیدواریم با اضافه شدن این فضای آموزشی به مدارس این روستا، دانش آموزان در فضایی مطلوب،امن و استاندارد به امر تحصیل مشغول شوند.

این مسئول مشارکت خیرین این جزیره در امورات دستگاه تعلیم و تربیت را کم نظیر دانست و اظهار داشت: حضور هوشمندانه و خردمندانه خیرین قشم در ساخت و تجهیز مدارس همیشه زبان زد بوده است به طوری که علاوه بر نمونه های قبل، ساخت سالن اجتماعات گیاهدان، سالن چند منظوره روستای لافت، ساخت سه کلاسه باغ بالا و تجهیز مدرسه ریحانه النبی طولا از نمونه های بارز آن است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *