آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را کسب کرد

مسوول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان از کسب رتبه ی برتر این اداره کل به عنوان دستگاه برتر در ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی سال ۹۵ در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازخبر:محمد خسروی پور گفت:در بیستمین جشنواره شهید رجایی که در سالن شرکت گاز هرمزگان با حضور استاندار، معاونین وی و مدیران دستگاههای اجرایی استان برگزار شد، اداره کل منابع طبیعی و ابخیز داری هرمزگان بعنوان دستگاه برتر در ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی سال ۹۵ شناخته ودکتر امید ذاکری مدیر کل مورد تجلیل استاندار ومعاونین وی قرار گرفت .
وی افزود : اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان در شاخص های عمومی شامل ۶ برنامه : ۱ برنامه مهندسی نقش و ساختار دولت ، ۲ برنامه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری ، ۳ برنامه مدیریت سرمایه انسانی ، ۴ برنامه خدمات عمومی در فضای رقابتی ، ۵ برنامه صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری ، ۶ برنامه استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد رتبه برتر را کسب کرد..
خسروی پور گفت: بر اساس نتایج ارزیابی صورت گرفته از عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان و بر اساس شاخص‌های عمومی، این اداره کل با ارائه عملکرد قابل ‌قبول و مطلوب، در میان سایر دستگاه‌های اجرایی هرمزگان با کسب رتبه برتر مورد تقدیر قرار گرفت.
وی در ادامه گفت : در سال گذشته نیز اداره کل پس از ارزیابی های صورت گرفته با معیارهای اثر بخشی،کارایی اقتصادی و اخلاقی موفق به کسب مقام برتر در محور شاخص های عمومی شد.
وی افزود : برای بیستمین جشنواره استانی شهید رجایی در هرمزگان ارزیابی عملکرد نهایی از ۵۹ دستگاه اجرایی و دولتی این استان صورت گرفت که در نهایت پنج دستگاه برتر استان در شاخص های عمومی و اختصاصی، سه دستگاه برتر در شاخص های عمومی، سه دستگاه برتر در شاخص های اختصاصی و سه دستگاه برتر در زمینه اقتصاد مقاومتی و همچنین کارمندان و فرمانداران برتر نیز در این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

در این راستا امید ذاکری مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری ضمن قدردانی از همه همکاران تلاشگر و خدوم اداره کل ،کسب این موفقیت را حاصل تلاش و زحمات خالصانه و شبانه روزی همه کارکنان ،معاونین ،مدیران،کارشناسان استانی و شهرستانی دانست و اظهار امیدواری کرد :با تلاش های بیشتر و با توکل به خداوند متعال شاهد بالندگی و پیشرفت روز افزون این اداره کل در همه عرصه های خدمتگزاری به مردم شریف استان باشیم

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *