ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

اظهارات قراب درباره سرنوشت منصوریان در استقلال

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: فکر می کنم در ۲ بازی آینده استقلال نتیجه بگیرد.

بازخبر / جواد قراب پس از نشست هیئت مدیره استقلال در مورد فرصت دادن به منصوریان برای ٢ بازی دیگر و فشار بیشتر روی بازیکنان با این کار گفت: به نظرم اینطور نیست و قرار شد علاوه بر تعطیلات لیگ که تمرینات زیر نظر منصوریان است، ٢ بازی با گل‌گهر و پارس جنوبی نیز به ایشان فرصت داده شود و فکر می‌کنم نتیجه هم بگیریم.

او درباره غیبت قریب در هیئت مدیره استقلال و در مورد اینکه آیا بدون حضور این عضو قانون رعایت شده است یا خیر بیان کرد: با حضور چهار نفر، هیئت مدیره تشکیل می‌شود و کارش هم قانونی است و مشکلى هم ندارد .شخصا قریب را خیلی دوست دارم و ایشان انسان خیلی خوبی هستند ولی یک بار هم که با یکدیگر تماس داشتیم، گفتند گرفتار هستند و کار دارند و نمى توانم بیایم .

او ادامه داد :به طور حتم اگر قرار به استعفا بود باید روز اول می‌گفتند اما روز اول که ایشان را دیدیم خیلی شاد بودند و از ریاست هیئت مدیره نیز استقبال کردند اما متاسفانه تاکنون تشریف نیاوردند.

قراب در مورد شایعه جدایی خرمگاه و چینی از کادر فنی این تیم عنوان کرد : نه به هیچ عنوان چنین بحثى انجام نشد .منصوریان با اطمینان کارش را انجام می‌دهد و از طرفى درست است که ٢بازی مهلت دارد اما اگر در این ٢ دیدار برنده شود مسئله فرق می‌کند .ممکن است باشگاه تصمیمات دیگری بگیرد اما فعلا منصوریان هستند.

قراب بیان کرد: فعلا درمورد مربی خارجی هیچ مسئله ای عنوان نشده است .اگر تعویض بخواهد انجام مى شود چرا که ما باید دل هواداران را شاد کنیم چون سرمایه واقعی باشگاه آنها هستند و ما به عشق آنها کار انجام می‌دهیم.

او درباره نشست منصوریان و افتخارى گفت :افتخاری به من گفت در صحبت هایم با منصوریان، حالت پدرانه بوده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد شکایت‌ها از این باشگاه گفت: قرار است شکایت‌ها و بدهی‌ها را تا جایی که در توان است پرداخت می‌کنیم.

قراب درباره جریمه بازیکنان استقلال به دلیل نتایج این تیم عنوان کرد: معمولا جرایم ایجاد می‌شود اما در حال حاضر چنین برنامه‌ای نداریم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره برنامه باشگاه استقلال برای لیدرها و برخی تماشاگران این تیم در مسابقات گفت: در جلسه امروز راجع به این موضوع صحبتی نشد اما فکر نمی‌کنم آنها طرفدار ما باشند چون تماشاگران استقلال از کلاس خاصی برخوردار هستند و انسان‌های با شخصیت هستند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *