اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
استاندار هرمزگان:

خیلى‌ها چانه مى‌زدند که در جشنواره شهید رجایی برگزیده شوند / بانک‌ها در سود و سپرده مسابقه گذاشته‌اند / تحمل شنیدن صداى مخالف را داشته باشیم

استاندار هرمزگان گفت: خیلى‌ها چانه مى‌زدند که در جشنواره شهید رجایی برگزیده شوند، خودمان را گول نزنیم، در خدمت به مردم باید نیت الهى داشته باشیم، آیا واقعأ ما جهادى کار می‌کنیم؟ تحمل شنیدن صداى مخالف را داشته باشیم، با مردم ارتباط قوى داشته باشید.

بازخبر / از بندرعباس، جاسم جادری عصر امروز در بیستمین جشنواره شهید رجایی ضمن تبریک به‌مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: امروز جشن می‌گیریم و براى هم کف می‌زنیم، آیا خدمات ما قابل قیاس با شهیدان رجایی و باهنر است؟.

وی افزود: خیلى‌ها چانه مى‌زدند که در جشنواره شهید رجایی برگزیده شوند، خودمان را گول نزنیم، در خدمت به مردم باید نیت الهى داشته باشیم، آیا واقعأ ما جهادى کار می‌کنیم؟ تحمل شنیدن صداى مخالف را داشته باشیم، با مردم ارتباط قوى داشته باشید.

استاندار هرمزگان عنوان داشت: یکى از نگرانى‌هاى من ایجاد شغل است، با این وضیعت نمى‌توانیم به میزان اشتغالى که مد نظر رئیس جمهور است، برسیم.

جادری در ادامه تصریح کرد: بانک‌ها باید با ما همکارى کنند، بانک‌ها در سود و سپرده مسابقه گذاشته‌اند، سیستم بانکى باید کارآمد و در خدمت تولید و اشتغال باشد.

وی اضافه کرد: از همه کسانى که توانایی سرمایه‌گذارى دارند باید درخواست کمک کرد اما در حال حاضر همه به فکر کسب درآمد از اقتصاد رانتى هستند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه بنده از انتقاد هیچ هراسى ندارم، بیان داشت: کارخانه ورشکسته آلومینیوم المهدی‌هرمزآل با واگذارى به بخش خصوصى کارآمد شده است.

جادری در پایان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: هفته دولت فقط گزارش کار و افتتاح پروژه نیست، به فکر کار اساسی و توسعه هرمزگان و اشتغال جوانان باشید.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *