آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
در پی سال‌ها بی‌توجهی؛

جاده صعب‌العبور آوین علیا جان ۳ تن را گرفت / روستایی در نزدیکی مرکز هرمزگان که از بشاگرد هم محروم‌تر است

یکی از مطالباتی که سال‌هاست مردم روستای آوین علیا جستجو می‌کنند احداث جاده دسترسی به رویدر و فین است و تاکنون مسؤولان بسیاری از معاون وزیر گرفته تا نمایندگان مجلس و مدیران ارشد استانی از طریق این جاده بسیار خطرناک و صعب‌العبور خود را به آوین علیا رسانده‌اند و قول‌های فراوانی را در خصوص احداث جاده دسترسی به مردم این روستا داده‌اند.

بازخبر /  از بندرعباس، آوین علیا روستایی در شمال غرب هرمزگان است که از یک سو به شهر فین و از سوی دیگر به بخش رویدر شهرستان بندرخمیر متصل است.

یکی از مطالباتی که سال‌هاست مردم این منطقه از هرمزگان جستجو می‌کنند احداث جاده دسترسی به رویدر و فین است و تاکنون مسؤولان بسیاری از معاون وزیر گرفته تا نمایندگان مجلس و مدیران ارشد استانی از طریق این جاده بسیار خطرناک و صعب‌العبور خود را به آوین علیا رسانده‌اند و قول‌های فراوانی را در خصوص احداث جاده دسترسی به مردم این روستا داده‌اند.

به جرأت می‌توان گفت؛ آوین علیا از بشاگرد هم محروم‌تر است و چه‌بسا بسیاری از اهالی این روستا خصوصأ زنان باردار به‌دلیل عدم حضور به‌موقع به مراکز پزشکی، جان خود را از دست داده‌اند.

فقر در روستای آوین علیا بی‌داد می‌کند و به‌نوعی می‌توان گفت؛ یکی از مناطق فراموش شده هرمزگان است و مردم مظلوم و انقلابی این روستا در فقر مطلق به‌سر می‌برند.

بالاخره جاده صعب‌العبور روستای آوین علیا حادثه آفرید و سه تن از روستائیان، شب گذشته جان خود را از دست دادند.

به‌گفته سرپرست پلیس راه استان هرمزگان، شب گذشته برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف در محور روستای آوین علیا، بلافاصله مأموران به محل اعزام و مشاهده کردند یک دستگاه پیکان وانت که قصد عبور از جاده خاکی را داشت به دلایل نامعلومی به‌صورت مستقیم در گردنه‌ای که ارتفاع آن حدود ۸۰ متر است، سقوط کرد.

علی اسفندانی افزود: در این حادثه مرگبار، سه نفر در دم فوت و دو نفر نیز به‌شدت مجروح و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

اکنون سؤوال این است، پاسخ‌گوی این حادثه کیست، بی‌تدبیری مسؤولان یا تخطی راننده خودرو از قوانین راهنمایی و رانندگی؟

پاسخ با مردم.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *