اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان خبر داد:

پیش ثبت نام بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات

مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان از پیش ثبت نام متقاضیان حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از چهارم تا دهم شهریورماه ۹۶ خبر داد.

بازخبر / به گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات استان ؛ معصومه قاسمی گفت: نمایشگاه امسال در نیمه اول آبان ماه برگزار می شود و به منظور برآورد تعداد متقاضیان و برنامه ریزی برای پیش بینی فضای مورد نیاز و تأمین امکانات نمایشگاهی و تدارکات در این مرحله نسبت به پیش ثبت نام متقاضیان از تاریخ ۴ تا ۱۰ شهریورماه سال جاری اقدام می شود.

وی اظهار داشت : مؤسسات مطبوعاتی، روزنامه ها، هفته نامه ها، دو هفته نامه ها، ماهنامه ها، دو ماهنامه ها، فصلنامه ها ، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و اطلاع رسانی می توانند در نمایشگاه شرکت کنند.

قاسمی در ادامه افزود: . نمایندگی های رسانه های خارجی در تهران، تشکل های عضو شورای هماهنگی تشکل های مدیریتی مطبوعاتی و شورای هماهنگی تشکل های روزنامه نگاری ، صنایع خدمات مرتبط با حوزه رسانه و اطلاع رسانی ( چاپ، کاغذ، توزیع، کانونهای آگهی و تبلیغاتی، موسسات آموزش های تخصصی، نرم افزارهای اطلاع رسانی و (…و روابط عمومی دستگاه ها و سازمان های دولتی هم می توانند در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور داشته باشند.

این مقام مسئول در خصوص ضوابط و شرایط شرکت در نمایشگاه بیان داشت: رسانه هایی که اطلاعات آن ها در سامانه جامع رسانه های کشور e-rasaneh.ir) موجود نباشد، امکان حضور در نمایشگاه را ندارند.

قاسمی تاکید کرد: «پیش ثبت نام» به منزله قطعیت ثبت نام نیست و متراژ پایه غرفه ها و ضوابط تخصیصی بعد از پیش ثبت نام و برآورد میزان تقاضاها مشخص و به رسانه ها اعلام خواهد شد .

مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان خاطرنشان کرد: برای رسانه های بخش خصوصی، تعرفه واگذاری غرفه ها با ۵۰ درصد تخفیف محاسبه می شود و رسانه‌های استانی نیز با توجه به متراژ درخواستی از تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد که جدول آن از طریق سایت معاونت مطبوعاتی منتشر خواهد شد.

قاسمی افزود: در صورت محدودیت فضا، رسانه هایی که نامنظم منتشر می شوند، پذیرش نشده و مبلغ واریزی بابت پیش ثبت نام عودت داده می شود. نشریاتی که منتشر نمی شوند، امکان حضور در نمایشگاه ندارند.

معصومه قاسمی خاطر نشان ساخت: نشریات مشمول بسته‌ حمایتی ۹۶ و نشریات بخش خصوصی نوپا (دریافت مجوز از مهر ۹۵) از تخفیف ویژه ۳۰ درصدی برخوردار خواهند شد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *