اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

دخترهای دامن‌کوتاه کابُلی راهبرد نظامی ترامپ را عوض کردند! +تصاویر

رئیس‌جمهور آمریکا استراتژی جدید کشورش در قبال افغانستان را اعلام کرد و علی‌رغم مواضع قبلی خود که خواستار پایان حضور نظامی در افغانستان شده بود، بر تداوم این حضور مهر تأیید زد!

بازخبر /به نقل از روزنامه انگلیسی تلگراف، مشاور امنیت ملی آمریکا برای قانع کردن دونالد ترامپ به ادامه حضور نیروهای آمریکایی در افغانستان، تصاویری از چند دختر افغان کابلی را که دامن کوتاه بر تن داشتند (مربوط به دهه هفتاد قرن بیستم) به او نشان داده است!

ترامپ دوشنبه گذشته استراتژی جدید آمریکا در قبال افغانستان را اعلام کرد و علی‌رغم مواضع پیشینش در زمان رقابت‌های انتخاباتی که خواستار پایان حضور نظامی در افغانستان شده بود، بر تداوم این حضور مهر تأیید زد!

ترامپ و ژنرال مک مستر

تلگراف نوشت: «ژنرال مک‌مستر برای قانع کردن ترامپ به اینکه افغانستان جایی نیست که از آن قطع امید کنیم، عکس‌هایی سیاه و سفید از سال ۱۹۷۲ به او نشان داد تا رئیس‌جمهور آمریکا دریابد که افغانستان پیش از این با ارزش‌ها و اصول غربی آشنا بوده و می‌تواند دوباره به گذشته بازگردد.»

گفتنی است تصویر این دختران افغانستانی در آلبوم منتشرشده توسط یک مهندس مهاجر کابلی در آمریکا با عنوان “روزی که در کابل راک اند رول بود، نه راکت” موجود است.

تصاویری از آلبوم مورد اشاره

در این مجموعه تصویری تلاش شده تفاوت زندگی پیش از جنگ داخلی افغانستان و دوران حکومت طالبان نمایش داده شود.

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *