اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

بزرگی آدم ها به صندلی و پست ها نیست بلکه به وفا و ایجاد وحدت بین مردم هست+ویدئو

امروز یکم شهریور هیئت رئیسه و شهردار در نخستین روزهای شورای پنجم انتخاب شدند. شوراها ۹۰روز فرصت انتخاب شهردار را دارند ولی شورای بندرعباس برای روند مناسب و تسریع در فعالیت ها این کار را به نخستین جلسات و روزهای شورا به انجام رساند.

فیصل دانش عضو شورای پنجم شهر بندرعباس و نائب رئیس شورا در گفت و گو با پایگاه خبری بازخبر اعلام کرد، تا رسیدن به این نتیجه شورا برنامه نویسی های درست را انجام داده و امروز یکم شهریور هیئت رئیسه و شهردار در نخستین روزهای شورای پنجم انتخاب شدند. شوراها ۹۰روز فرصت انتخاب شهردار را دارند ولی شورای بندرعباس برای روند مناسب و تسریع در فعالیت ها این کار را به نخستین جلسات و روزهای شورا به انجام رساند.

دانش در رابطه با انصراف خود در کاندیدای ریاست شورا اعلام کرد، من رای خود را داشتم ولی بزرگی آدم ها به صندلی و پست ها نیست بلکه به وفا و ایجاد وحدت بین مردم هست  من با این دیدگاه انصراف دادم و سعی کردم تصمیمی بگیرم که شورا بیشتر بهم وصل شوند و به همکاران جوان خودم این نکته را بیاموزم که اگر از خودتان بگذرید دیگر خواهید و نهاد شورا با دیگر خواهی اجین شده است.

 

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *