ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

امید منصوریان به برانکو است!

حسن زمانی که روزه سکوت گرفته بود بعد از باخت استقلال به سایپا از اولتیماتوم هیئت ‌مدیره به کادر فنی گفت و اینکه اقدامات لازم برای تقویت کادر فنی انجام می‌شود.

بازخبر /همزمان خبر رسید که استقلالی‌ها یک سرمربی خارجی را زیر نظر دارند و حتی عده‌ای گفتند وزارت هم مخالف تغییر کادر فنی در استقلال نیست. از طرف دیگر اما افتخاری گفت: «هر وقت احساس خطر کنم واکنش نشان می‌دهم اما موضع ما حمایت از کادر فنی است.»

آگاهان به مسائل استقلال می‌گویند افتخاری کلاً اهل احساس خطر کردن نیست و بعید است تا شهرآورد و حتی نیم‌‌فصل احساس خطر کند. او و قریب (رئیس هیئت ‌مدیره) رابطه خوبی با منصوریان دارند و همان طور که قبلاً هم اشاره شد اهل تغییر کادر فنی آن هم بعد از ۴، ۵ هفته نیستند.

خیال منصوریان از افتخاری راحت است

رسانه‌ها خبر از وضعیت قرمز در استقلال می‌دهند و می‌گویند بازی با پدیده آخرین فرصت منصوریان است حتی اگر این بازی مساوی شود منصوریان رفتنی می‌شود و…

اما افتخاری چنین عقیده‌ای ندارد و خیال منصوریان هم از او راحت است.

منصوریان: شهرآورد را می‌بریم و قهرمان می‌شویم

استقلال در همین ۴ هفته ۶ امتیاز از پرسپولیس و صدر جدول عقب افتاده که طبعاً برای هواداران قابل تحمل نیست اما خود منصوریان به شدت امیدوار است و عقیده دارد که این عقب‌ماندگی جبران می‌شود: «ما می‌توانیم قهرمان شویم و حتی رفت و برگشت پرسپولیس را می‌بریم.» قبل از اولتیماتوم زمانی بود که منصوریان خبر از سال ۱۴۰۱ داده بود اما حالا بعضی از منابع خبری می‌گویند بازی سه‌شنبه با پدیده آخرین فرصت منصوریان است!

امید به شهرآورد و برانکو

منصوریان در حالی حرف از قهرمانی (حداقل در گفت‌وگو با بازیکنانش می‌زند) که وقتی سال ۸۶ قطبی گفت من قول قهرمانی پرسپولیس را می‌دهم در مصاحبه‌ای جنجالی گفت فقط دیوانه‌ها قول قهرمانی می‌دهند! البته به طور طبیعی سرمربی استقلال سعی می‌کند تیمش را از بحران خارج کند و حرف‌های روحیه بخش بزند اما به هر حال این مدل حرف‌ها (که چند هفته زودتر قهرمان می‌شویم) سطح توقعات هواداران را هم بالا می‌برد. در شرایط فعلی منصوریان خیلی نگران بازی با پدیده نیست و البته امیدوار است برانکو مثل پارسال به فریادش برسد و شهرآورد را به استقلال ببازد.

حمایت قدیمی‌ها

نکته دیگر در مورد استقلال به حمایت احتمالاً خودجوش قدیمی‌های این تیم از منصوریان برمی‌گردد. جباری، منتظری و… همه پشت علی‌منصور درآمدند تا جو را تغییر دهند. البته شاید کسی به جز منصوریان هم آنها را با این سن و سال به استقلال برنمی‌گرداند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *