ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

سازه آبخیزداری راونگ شهرستان میناب در هفته دولت به بهره برداری می رسد

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میناب خبر از انجام برنامه ریزی جهت بهره برداری از سازه آبخیزداری راونگ در هفته دولت داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازخبر؛ حبیب اله حاتمی گفت با توجه به فرا رسیدن هفته دولت و همچنین اتمام سازه آبخیزداری حوزه آبخیز راونگ مکاتبات لازم جهت برگزاری مراسم افتتاح این سازه با حضور مقامات محلی در هفته دولت انجام گرفته است .

این مقام مسئول با بیان این موضوع که عملیات آبخیزداری مذکور در قالب پروژه سازه های سنگ ملاتی و عملیات بیومکانیکی شامل هلالی های آبگیر و چکدام های خشکه چینی بود، با اعتبار تامین شده از محل اعتبارات به میزان ۳۰۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد وی همچنین ابراز امیدواری کرد که این سازه ها نقش مهمی در مهار سیلاب های فصلی در منطقه دارد و می تواند خسارت وارده ناشی از آن به اراضی کشاورزی ،باغات ،منازل مسکونی و تاسیسات زیر بنائی را به حداقل برساند.

حاتمی هدف از اجرای این پروژه را علاوه بر مدیریت و بهره برداری از سیلابهای فصلی با هدف استحصال آب پایدار و تزریق آن به سفره های آب زیرزمینی در راستای مصرف کشاورزی و شرب دام، توسعه سطح زیر کشت محصولات کشاورزی و باغی و همچنین اطمینان بخشیدن به مردم در جهت سرمایه گذاری مطمئن در پایین دست این حوزه آبخیز و افزایش اشتغال در منطقه عنوان کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *