اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
مدیر آموزش وپرورش قشم خبر داد:

افتخار آفرینی دانش آموز قشمی

افتخار آفرینی دانش آموز قشمی در مهمترین جشنواره علمی دانش آموزی کشور

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازخبر ، مدیر آموزش وپرورش قشم از کسب جایگاه سوم جشنواره نوجوان خوارزمی مرحله کشوری توسط کیمیا کوهپایه زاده دانش آموز دبیرستان فرهنگ قشم در رشته احساس واژه ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازخبر، بهرام پوراشرف برنامه ریزی در راستای جهش علمی و پژوهشی در مدارس را از اولویت های حوزه آموزشی آموزش وپرورش قشم برشمرد و افزود: کسب چهار رتبه برتر استانی و یک رتبه سوم کشوری در جشنواره خوارزمی را می توان از نمونه های رشد فعالیت های پژوهشی در سال تحصیلی گذشته در این جزیره دانست.

وی جایگاه سوم کشوری در مهمترین جشنواره علمی دانش آموزان کشور را نشانه ظرفیت و توانمندی بالای دانش آموزان این جزیره عنوان کرد و گفت:کیمیا کوهپایه زاده دانش آموز پایه نهم دبیرستان دوره اول فرهنگ توانست در مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، جایگاه سوم در رشته احساس واژه ها را بدست آورد.

پوراشرف خاطر نشان کرد: احساس واژه ها مسابقه پژوهشی بود که با موضوعیت زبان و ادبیات فارســی و با حضور ۷۰ دانش آموز منتخب مرحله آموزشگاهی در قشم برگزار شده بود و کیمیا کوهپایه زاده پس از کسب عنوان برتر آموزشگاه، منطقه و استانی جواز حضور در مرحله کشوری را بدست آورده بود.

مدیر آموزش وپرورش قشم ایجاد بســتر مناسب برای فعالیت های علمی، پژوهشــی و مهارتی و رشد اســتعداد های دانش آموزان در کنار بها دادن به روحیه نشــاط برای تحقق یادگیری پایدار از جمله اهداف برگزاری این جشــنواره برشمرد که معمولا هر ساله در ۶ محور زبان و ادبیات فارسی، پژوهش، فعالیت های دست سازه، آزمایشگاهی، زبان انگلیسی و کارآفرینی برگزار می گردد.

 

 

 

بابک پارسا

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *