ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

برخی ها با شیطنت دنبال تخریب طارمی هستند/ طارمی نبود نصف جام هم نمی گرفتیم

پرسپولیس تهران در روزی که می‌توانست هر ۳ امتیاز بازی با سیاه‌جامگان را به خود اختصاص بدهد در نهایت به تساوی یک – یک رضایت داد.

بازخبر /  در پایان این مسابقه مهدی طارمی مورد حمله برخی تماشاگران قرار گرفت و پس از رفتن به رختکن اشک‌هایش سرازیر شد… این اتفاق واکنش همبازیان آقای گل را به همراه داشت. علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی و سیدجلال حسینی سعی کردند به مهدی طارمی دلداری بدهند. در این میان اما محسن مسلمان رفیق صمیمی ستاره بوشهری بیش از سایرین ناراحت شد و در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی به دفاع از آقای گل پرداخت.

* از اول مسابقه با سیاه‌جامگان شروع کنیم یا پایان آن؟

متأسفم که باید از پایان مسابقه شروع کنم، از لحظاتی که واقعاً زشت بود. نمی‌دانم چه بگویم. مگر می‌شود یک عده با برنامه‌ریزی قبلی بخواهند روی اعصاب آقای گل پرسپولیس رژه بروند؟

* راستی مهدی طارمی در رختکن اشک ریخت؟

از بس که مهدی تعصب دارد، غیرت دارد. سیب‌زمینی که نیست. او آقای گل فوتبال ایران است (با حرارت بیشتری اضافه می‌کند) اگر مهدی طارمی نبود پرسپولیس به نصف جام هم نمی‌رسید. ۱۸ تا گل فصل قبل زد تا به قهرمانی تیم کمک کند و آن وقت… آیا این برخورد درست بود؟

* مثل این که خیلی ناراحت شدی؟

معلوم است که ناراحتم. آن آدم‌ها مثلاً هوادارانی که اشک مهدی را درآوردند تقاص پس خواهند داد. مطمئن باشید!

* چه جوری؟

خیلی زود. مهدی طارمی از این نامهربانی‌ها زیاد دیده اما همیشه دوباره گل زده و به اوج برگشته است. روسیاهی به همین آدم‌هایی می‌ماند که دل‌شان مثل زغال است. برای این دسته آدم‌ها فرقی نمی‌کند پرسپولیس موفق شود یا نشود بلکه دنبال منافع خودشان هستند.

* نمی‌خواهی اسم ببری؟

هواداران پرسپولیس به خوبی این عده را می‌شناسند و ان‌شاءا… به زودی آنها را به همه معرفی می‌کنیم. ما بازیکنان پرسپولیس مثل کوه پشت مهدی طارمی هستیم.

* سیدجلال حسینی هم مشابه همین حرف‌ را زد و عنوان کرد تشویق منشا در لحظه توپ خراب کردن مهدی طارمی کار درستی نبود!

به هر حال این افراد می‌خواهند با شیطنت مهدی را خراب کنند. بحث آنها منشا هم نیست. سال‌های قبل هم شیطنت‌هایی کردند و دیگر دست‌شان برای ما بازیکنان رو شده است.

* چرا تشویق یک بازیکن باید حساسیت‌زا باشد؟

اصلاً حساسیت‌زا نیست. هواداران هر بازیکنی را که دل‌شان بخواهد می‌توانند تشویق کنند اما لحظه‌ای که مهاجم تیم و آقای گل ایران موقعیتی را روی بدشانسی از دست می‌دهد نیاز به حمایت دارد. مهدی طارمی در آن لحظه تشویق می‌خواهد وگرنه روزی که دو تا، سه تا زده که تشویق کردن او هنر نیست.

* حرف جالبی زدی…

بله، تماشاگر واقعی یعنی شریک برد و باخت. این که نمی‌شود با هر توپی که هدر می‌رود یک عده‌ای شروع به شیطنت و خراب کردن تو وسط مسابقه شوند. در این رابطه خیلی حرف‌ها دارم که فعلاً در دل خودم نگه می‌دارم.

* به هر حال پرسپولیس روز ۳۱ مرداد در یک دیدار حساس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الاهلی برود. این اتفاقات حاشیه‌‌ای روی کار شما اثر نمی‌گذارد؟

امیدوارم که نگذارد!

* یعنی چه؟ این حرف بوی طعنه می‌داد؟

حاشیه‌سازان خودی و غیرخودی حالا می‌توانند خوشحال باشند که موفق شدند پرسپولیس را به حاشیه ببرند. واقعاً متأسفم.

* پرسپولیس تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و ما امیدواریم مقابل حریف سعودی موفق باشد.

ممنونم، ما هم سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را مقابل الاهلی به نمایش بگذاریم. ان‌شاءا… با ارائه یک بازی خوب و بردی شیرین بتوانیم بعضی‌ها را روسیاه کنیم!

خبر ورزشی

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *