ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا؛

آمریکا همچنان به برجام پایبند است/ ترامپ در حال بازنگری

سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا اعلام کرد که دولت ترامپ در حال بازبینی کلی سیاست واشنگتن در قبال تهران است اما آمریکا همچنان به توافق برجام پایبند است.

بازخبر / خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی نوشت: سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا اعلام کرد که دولت ترامپ در حال بازبینی کلی سیاست واشنگتن در قبال تهران است اما آمریکا همچنان به توافق برجام پایبند است.

این خبرگزاری از قول هیتر نائورت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادامه داد: اقدامات ایران همچنان منطقه و جهان را تهدید و ثبات منطقه را تحت تأثیر قرار می‌دهد و با روح توافقنامه هسته‌ای مخالفت دارد.

وی همچنین در ادامه اظهارات خود درباره اینکه آیا ایران متن برجام را نیز نقض کرده است یا نه؟ گفت: در حال حاضر ترامپ در حال بازبینی کلی درباره سیاست در قبال ایران است و من نمی‌خواهم از پیش، درباره این سیاست نظر داده باشم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا افزود: قطعا ما به برجام پایبند بوده ایم و در حال حاضر با کشورهای دیگر در حال مذاکره هستیم تا این موضوع را به بحث بگذاریم و این را می‌دانم که کشورهای دیگری نیز هستند که در این نگرانی‌ها با ما اشتراک دارند. فعالیت‌های ایران  را به‌صورت کلی بی‌ثبات‌کننده می خوانیم و می‌دانیم که آنان در منطقه چه می‌کنند. درباره کشتی‌های جنگی آمریکا اطلاع داریم که نمونه آن را نیز شاهد بودید.

اسپوتنیک در همین زمینه خاطرنشان کرد: روند موجود در حالی است که اخیرا رئیس جمهور ایران تهدید کرد در صورتی که آمریکا همچنان به تهدیدات و شعارهای خود ادامه دهد، ایران ظرف چندساعت از توافق خارج می‌شود.

۵۰۱

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *