ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
روزی که از هیچ تریبونی دروغ و تهمت گفته نشود، روز جشن تحقق قانون اساسی است

نهاوندیان: باید با حرکات ضدبرجامی مقابله کرد

رییس دفتر رییس جمهور با تاکید بر اینکه حقوق شهروندی باید در فرهنگ عمومی کشور به یک مطالبه، گفتمان، هنجار و ارزش تبدیل شود، گفت: اگر بتوانیم احساس آزادی و امنیت برای فعالیت اقتصادی در کشور ایجاد کنیم، آرامش و پیشرفت حاصل خواهد شد.

بازخبر /  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمد نهاوندیان در مراسم تکریم از دکتر “الهام امین‌زاده» و معارفه «شهیندخت مولاوردی» به عنوان دستیار رییس جمهور در امور حقوق شهروندی و “معصومه ابتکار» به عنوان معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، گفت: این جلسه، جلسه تکریم حقوق، تکریم زن، خانواده و مدیران خدوم ملت است.

اهم اظهارات رئیس دفتر رییس جمهور را در ادامه می خوانید؛

*اینکه امروز افتخار می‌کنیم ایران خوشبختانه در منطقه پرآسیب و پرآشوب از امنیت برخوردار است، تنها نباید منظور ما امنیت نظامی و انتظامی باشد، بلکه باید پیام امنیت اقتصادی، حقوقی و حیثیتی از ایران به جهان منتشر شود.

*باید فضا به گونه‌ای باشد که هر کس به این کشور سفر می‌کند، احساس کند نظام سیاسی و حقوقی وجود دارد که از حقوق آن فرد بیش از خودش حراست می‌کند.

*باید بر فضای رسانه‌ای و اجتماعی ما چنان فرهنگی حاکم باشد که هیچ‌کس در هیچ موقعیت و مقامی، جرأت تعرض به حیثیت فرد و شهروند دیگر نداشته باشد و همه بدانند که اگر تعرض کردند، چنان مجازات می‌شوند که از کرده و گفته خود به شدت پشیمان خواهند شد.

*در کشور، فضایی که در آن کسی با سوء استفاده از تریبون و عنوان وکالت یا مدیریتی که در اختیار دارد به خود اجازه دهد، دروغ گفته و افترا پخش کند و به دیگران توهین کند، باید به پایان برسد و آن روز، روزی است که می‌توانیم جشن تحقق قانون اساسی در کشور را بگیریم.

*بدگویی، تهمت و دروغ‌ها علیه مسئولان بویژه بانوان که کمر خدمت برای مردم بسته و همه دانش و تجربیات خود را در این مسیر عرضه کرده است، بسیار مایه تأسف است؛ اینکه افرادی به خود اجازه می‌دهند هر طور که می‌خواهند ناسزا گفته و مطالب بی‌سند منتشر کرده و اتهام بهتان‌آمیزی بگویند، خلاف قانون اساسی بوده و نظام حقوقی ما باید در برابر این جرم مشهود برخیزد.

*مخالفان برجام و آنهایی که تنها سخن‌پراکنی کرده و جرأت اقدام ندارند در دنیا امروز به دنبال این هستند که فضای اعتماد به ایران ایجاد نشود که البته باید هوشمندانه در برابر این تخریب و بدعهدی ایستادگی کنیم.

*توهین‌ها و بداخلاقی‌های داخلی درست مانند حرکت‌های ضدبرجامی به این احساس امنیت در اقتصاد ایران ضربه می‌زند که باید با آن مقابله کرد.

*{با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی}مسیر دولت، مسیر اعتدال و دوری از افراط و تفریط و احترام و تکریم مردم و عقاید مختلف در کشور است، چرا که این مسیر راه نجات و پیشرفت کشور خواهد بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *