اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

ماهینی: لیدرها خط دادند تا به طارمی فحاشی شود

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است فحاشی ها علیه طارمی از سوی لیدرها خط دهی شده بود.

بازخبر /  حسین ماهینی بعد از بازی امروز تیمش مقابل سیاه جامگان درباره اشک های طارمی در رختکن گفت: در دقیقه ۷۰ لیدر باشگاه به تماشاگران خط داد تا به مهدی طارمی فحاشی شود. کر و کور نیستیم و همه چیز را دیدیم. مهدی بهترین گلزن تیم است. همه بازیکنان از این اتفاق ناراحتیم.

او افزود: هیچ تیمی نمی تواند جلوی ما را بگیرد؛ به جز خودی. مگر لیدر می‌تواند خط بگیرد و به ما فحش بدهد؟ طارمی امروز در رختکن گریه کرد. بازیکنی که دو سال آقای گل و بهترین بازیکن لیگ شده است. نمی‌دانم این اتفاق از کدام جایگاه شروع شد اما مطمئنم از جانب لیدرها بود.

ماهینی تاکید کرد: منشا هم بازیکن ماست؛ همه پشت هم هستیم و نمی‌شود یک نفر را فحش بدهند و ساکت بنشینیم. مطمئن باشید درستش می‌کنیم. آدم خنده‌اش می‌گیرد. تیم در دقیقه ۷۰ جلو است اما به بازیکن ما فحش می‌دهند. اوضاع این طور نمی‌ماند. می‌دانیم این ماجرا زیر سر کیست.

بازیکن پرسپولیس در واکنش به اینکه پاس ندادن به منشا باعث این حواشی شده است، گفت: منشا بیچاره چه کار دارد؟ همه ما بازیکنان پشت هم هستیم. اگر به یکی از ما توهین شود، به همه توهین شده است. تیم صدر جدول است و دو روز دیگر باید به عمان برود اما تماشاگران را تحریک می‌کنند تا به بازیکن ما فحش دهند. همه بازیکنان قاطی کرده ایم.

ماهینی در مورد عملکرد داور بازی گفت: فکر می کنم داور در یکی دو صحنه اشتباه کرد.

پرسپولیس و سیاه جامگان در نخستین بازی هفته چهارم به تساوی یک بر یک رسیدند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *