اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

کسب مقام برتر کشوری توسط مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان

به گزارش خبرنگار باز خبر ؛ رئیس روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان از کسب مقام برتر ارزیابی و عملکرد این اداره کل در بین سایر استان ها خبر داد .

بازخبر / به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان : محمد خسروی گفت: با حکم مدیر کل حوزه ریاست و مدیریت عملکردسازمان جنگلها،مراتع و آبخیزداری کشور و بر اساس دستورالعمل ارزیابی و عملکرد مدیران استان ها ،مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان به عنوان مدیر نمونه و برتر کشوری شناخته و مورد تقدیر قرار گرفت.

وی افزود : درراستای ابلاغ آیین نامه اجرای مواد ۸۱ و۸۲ مدیریت خدمات کشوری این اداره کل با توجه به منابع ارزیابی عملکرد بعمل امده ولحاظ نمودن فعالیت های صورت گرفته در زمینه مدیریت جامع حوزه آبخیز و جلب مشارکت های مردمی و صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی به عنوان استان برتر و مدیر کل نیز به عنوان مدیر نمونه و برتر شناخته شد.

در این راستا امید ذاکری مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری ضمن قدردانی از همه همکاران تلاشگر و خدوم اداره کل ،کسب این موفقیت را حاصل تلاش و زحمات خالصانه و شبانه روزی همه کارکنان ،معاونین ،مدیران،کارشناسان استانی و شهرستانی دانست و اظهار امیدواری کرد :با تلاش های بیشتر و با توکل به خداوند متعال شاهد بالندگی و پیشرفت روز افزون این اداره کل در همه عرصه های خدمتگزاری به مردم شریف استان باشیم

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *