ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
انتقاد از BBC؛

آخرین تکنولوژی «ماشین خون‌شویی» در جنگ نیابتی ایران +تصویر

کارشناس بی‌بی‌سی‌فارسی و سایر رسانه‌های اپوزیسیون، در شبکه های اجتماعی تلگرام و توئیتر از رسانه دولتی انگلیس و رویکرد دروغ‌پردازانه آن به‌شدت انتقاد کرد.

بازخبر / “علی علیزاده” کارشناس بی بی سی و سایر رسانه‌های اپوزیسیون، در شبکه های اجتماعی تلگرام و توئیتر از رسانه دولتی انگلیس و رویکرد دروغ‌پردازانه آن به‌شدت انتقاد کرد.

او در تلگرام نوشت: «بی بی سی رسانه برتر است. نه چون حقیقت می‌گوید، بلکه چون به آخرین تکنولوژی تحریف واقعیت مجهز است و طی قتل‌عام صدهزار یمنی توسط سعودی با بمب بریتانیا، هرروز از افسانه جنگ نیابتی ایران در یمن گفته است.»

نامبرده در تکمیل جمله فوق، این پیام را از طریق توئیتر منتشر نمود: «می‌گوید اپیدمی وبای یمن نیم میلیون مبتلا و ۱۹۷۵ کشته داشته، اما از نقش بمباران سعودی با بمب‌های بریتانیایی هیچ نمی‌گوید. BBC ماشین خون‌شویی است.»

گفتنی است علی علیزاده به‌دلیل برخی مواضع منصفانه‌اش هدف رفتارهای خصمانه از جانب عناصری در دایره اپوزیسیون قرار گرفته است.

چندی پیش جمعی از ضدانقلاب با تنظیم و ارسال نامه‌ای سرگشاده، از گردانندگان بی بی سی تقاضا کردند که دیگر از او به‌عنوان کارشناس در این شبکه استفاده نشود.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *