ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی:

بکارگیری ظرفیت دانش آموزی در امورات آموزش وپرورش قشم

مدیر آموزش وپرورش قشم گفت: با هدف اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از ظرفیت و توانمندی درونی آموزش وپرورش، دانش آموزان در ساعات کارورزی خود فضاهای آموزشی و پرورشی را شاداب سازی و رنگ آمیزی می کنند.

به گزارش خبرنگار باز خبر، بهرام پوراشرف در حاشیه بازدید از آماده سازی کانون تربیتی شهید ذاکری آموزش وپرورش قشم گفت: تحقق و پیشبرد اهداف شعار سال جاری که توسط رهبر فرزانه انقلاب اعلام شده است، راه گشا و برطرف کننده بسیاری از مسائل و مشکلات موجود در کشور است.

وی افزود: یکی از مسیرهایی که می توان گام های مؤثری در راستای تحقق شعار سال برداشت، آموزش وپرورش است که آموزش وپرورش قشم با توجه به توانمندی های پرسنل خود و مدارس در این مسیر برنامه ریزی داشته است.

پوراشرف به رنگ آمیزی و زیباسازی فضاهای آموزشی و پرورشی اشاره کرد و اظهار داشت: در همین راستا دانش آموزان رشته های هنر و گرافیک هنرستان فروغ اندیشه قشم در مدت ۳۵ روز با هدف زیباسازی و مهارت آموزی، ۲۵۰ مترمربع از فضای کانون شهید ذاکری آموزش وپرورش قشم را رنگ آمیزی و طراحی کردند.

مدیر آموزش وپرورش قشم خاطر نشان کرد: در این رنگ آمیزی فقط نه صدو ۵۰ هزارتومان مواد اولیه رنگ آمیزی و طراحی ازمحل درآمدهای کانون شهید ذاکری و سازمان دانش آموزی قشم هزینه شد که نسبت به حجم کار صورت گرفته، فضای طراحی و رنگ آمیزی شده و وقت به کار رفته بسیار مطلوب است.

این مسئول از دوخت البسه دانش آموزان در کارگاه خیاطی مدارس نیز سخن گفت و اضافه کرد: از دیگر برنامه های اقتصاد مقاومتی در مدارس می توان به دوخت مانتو شلوار در برخی هنرستان های قشم اشاره کرد که علاوه بر مهارت آموزی دانش آموزان، کسب درآمد توسط مدارس و ارائه البسه مناسب و با کیفیت و ارزان قیمت از دیگر اهداف این کار است.

 

بابک پارسا/

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *