اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

پشتوانه تجارت و اقتصاد، حمل و نقل پویاست

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان هرمزگان در نشست خبری، ضمن تبریک رورخبرنگار استان هرمزگان استانی تجاری و اقتصادی است و پشتوانه هر تجارتی حمل و نقل پویا است.

بازخبر / داریوش باقرجوان از نصب ۸۹۰۰ تابلوی اعلام جهت و راهنمایی رانندگی خبر داد و تصریح کرد با نصب علائم در جاده ها به ایمن کردن جاده ها کمک زیادی شده است. وی افزود بیش از سه کیلومتر نصب گاردریل نیز در جاده از اقدامات مهم این اداره کل بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان ادامه داد؛ جهت ایمنی بیشتر رانندگان در جاده ها بیش از ۷۰ کیلومتر شانه خاکی در کنار جاده ها درست شده است، همچنین پاکسازی جاده ها جز برنامه های مهم ما بوده است که از همه مردم درخواست دارم تا در پاکسازی جاده ها مارا همیاری نمایند.

باقرجوان خاطرنشان کرد ؛ در حوزه حمل و نقل استان هرمزگان رتبه اول کشور را دارد ، که با نوسازی ۶۷۴ دستگاه خودرو سعی بر ارتقاع کیفیت حمل و نقل جاده ای شده ایم.

وی افزود با راه اندازی سامانه نوبت دهی از مسافرتهای غیر ضروری رانندگان جلوگیری شده است و رانندگان از طریق پیامک سامانه از نوع و زمان بار خود مطلع می شوند.

داریوش باقرجوان بیان کرد؛ خوشبختانه تردد بارهای ترانزیتی نیز رشد خوبی داشته است که بیشترین بارها متعلق به کشورهای ؛ عراق، افغانستان و ترکمنستان بوده است. وی از جابجایی ۶۹۰۰۰۰۰ تن بار در سال جاری خبرداد و اعلام کرد ۱۷% افزایش داشته ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان در پایان ضمن تشکر از فرمانده انتظامی استان ، خاطرنشان کرد ؛ خوشبختانه با کاهش ۳۰درصدی تصادفات مواجه بودیم که جای خوشحالی دارد که شاهد ایمنی بیشتر هموطنانمان هستیم.

 

 

بابک پارسا/

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *