ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس و سیاه جامگان؛ تقابل با اتوبوس میثاقیان قبل از حضور در آسیا

هفته چهارم لیگ برتر روز چهارشنبه و با انجام بازی پرسپولیس و سیاه‌جامگان آغاز می‌شود.

بازخبر / هفته چهارم لیگ برتر با بازی پرسپولیس و سیاه جامگان در روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود. این آخرین بازی شاگردان برانکو قبل از حضور در لیگ قهرمانان آسیاست و سرخپوشان تهرانی در صورت پیروزی در این بازی با صدرصد امتیاز از ۴ مسابقه ابتدایی‌شان در لیگ برتر راهی بازی حساس و مهم با الاهلی عربستان خواهند شد.

پرسپولیس فصل گذشته در هفته آخر مقابل سیاه‌جامگان در مشهد شکست خورد و شاگردان اکبر میثاقیان با آن شکست در لیگ برتر ماندگار شدند. البته پرسپولیس قبل از آن بازی هم قهرمان شده بود و هم جام قهرمانی را بالای سر برده بود و انگیزه‌ای زیادی برای بازی نداشت اما این مرتبه پرسپولیسی‌ها به این بازی به چشم یک بازی مهم قبل از دیدار آسیایی نگاه می‌کنند.

احتمالا سیاه‌جامگان با یک بازی دفاعی و بسته مقابل پرسپولیس به دنبال یک امتیاز باشد و باید دید برانکو چگونه از دفاع اتوبوسی تیم میثاقیان عبور می‌کند؟ برانکو گفته به هیچ عنوان به بازیکنان اصلی‌اش برای بازی با سیاه جامگان استراحت نخواهد داد و همیشه اولین بازی برایش مهم‌ترین بازی است.

در تیم پرسپولیس هفته گذشته مدام در مورد پاس ندادن به منشا و سه تست دوپینگ از این بازیکن صحبت شد ولی برانکو معتقد است که بازیکنانش به یکدیگر پاس می‌دهند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد ولی تست‌های دوپینگ از منشا را زیاد از حد خواند!

پرسپولیس بعد از این بازی مجبور است با هوادارانش در این بازی خداحافظی کند و سپس به عمان برود تا میزبان تیم الاهلی عربستان شود. سرخپوشان تهرانی یار دوازدهم خود را در این بازی مهم در کنار خود ندارند و باید در کشور ثالث به میدان بروند.

برنامه  هفته چهارم؛ گرامیداشت بازگشت آزادگان افتخار آفرین به میهن اسلامی

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۹۶‏

پرسپولیس – سیاه جامگان مشهد – ورزشگاه آزادی تهران- ساعت ۲۰:۴۵‏

پنجشنبه ۲۶ مرداد ۹۶‏

سایپا تهران– استقلال تهران- ورزشگاه تختی تهران- ساعت ۲۰:۴۵‏

تراکتورسازی تبریز – نفت تهران- ورزشگاه یادگارامام تبریز- ساعت ۱۹:۴۵‏

ذوب آهن اصفهان–  فولاد مبارکه سپاهان- ورزشگاه فولادشهر اصفهان- ساعت ۲۰:۱۵‏

جمعه  ۲۷ مرداد۹۶‏

فولاد خوزستان – گسترش فولاد تبریز- ورزشگاه غدیر اهواز- ساعت ۲۰:۳۰‏

پدیده خراسان– استقلال خوزستان-  ساعت و ورزشگاه متعاقبأ اعلام می شود.‏

سپیدرود رشت – پیکان تهران- ساعت  و ورزشگاه متعاقبأ اعلام می شود.‏

پارس جنوبی جم – صنعت نفت آبادان- ساعت و ورزشگاه متعاقبأ اعلام می شود.‏

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *