آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

بازتاب گام نخست مجلس برای مقابله با آمریکا در رسانه های فارسی زبان وابسته به غرب

در پی تصویب طرح “مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا در منطقه” در مجلس، افزایش بودجه سپاه پاسداران به خصوص سپاه قدس بیش از هر چیز دیگری توجه رسانه های فارسی زبان وابسته به غرب را جلب کرد.

بازخبر  / نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، طرح “مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا در منطقه” را تصویب کرده‌اند.

بر اساس این طرح که کلیات آن روز یکشنبه ۲۲ مرداد بدون رای مخالف و جزییات آن با تنها یک رای مخالف تصویب شد، دولت موظف شد دو هزار میلیارد تومان برای تقویت توان دفاعی و اطلاعاتی کشور  اختصاص دهد.

رسانه های فارسی زبان وابسته به غرب در بازتاب این خبر، بیش از همه به رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی به افزایش بودجه سپاه پاسداران به خصوص سپاه قدس توجه نشان دادند.

سایت بی بی سی تحت عنوان “مصوبه ضد آمریکایی در مجلس ایران؛ نیروی قدس سپاه هزار میلیارد تومان بودجه تازه می‌گیرد” نوشت: «نمایندگان مجلس ایران طرحی را با عنوان “مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا” د رمنطقه تصویب کرده‌اند که دولت را به اختصاص دو هزار میلیارد تومان برای تقویت توان دفاعی و اطلاعاتی ایران و حمایت از سپاه پاسداران موظف می‌کند.»

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *