ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
روزنامه «فوتبول» عراق مدعی شد؛

استقلال در کربلا به مصاف یک تیم عراقی می‌رود+عکس

یکی از رسانه‌های عراقی مدعی شد که استقلال تهران خواستار برگزاری یک دیدار تدارکاتی با یک تیم عراقی در ورزشگاه بین المللی کربلا شد.

بازخبر / به نقل از روزنامه «فوتبول» عراق، باشگاه استقلال تهران ابراز آمادگی کرد تا از عراق دیدن کند و در راستای تلاش برای رفع تعلیق از ورزشگاه‌های این کشور یک دیدار تدارکاتی با یکی از تیم‌های پر هوادار و سرشناس عراقی در ورزشگاه بین‌المللی کربلا برگزار کند.

عبدالحسین عبطان، وزیر ورزش و جوانان عراق در رابطه با انجام اقدامات لازم برای آمدن تیم استقلال به کربلا با مسئولان این باشگاه تماس داشته است و این بازی در نوع خود منحصر به فرد است زیرا یک تیم ایرانی بزرگ که شهرت زیادی در آسیا دارد به کربلا خواهد آمد.

وزارت ورزش و جوانان عراق در حال تدارک یک بازی دوستانه میان استقلال با یکی از تیم‌های عراقی است که در آینده مشخص خواهد شد که کدام تیم مقابل استقلال بازی خواهد کرد. انتظار می‌رود پس از بررسی‌های لازم زمان این دیدار در چند روز آینده اعلام شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *