اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
مدیر آموزش وپرورش قشم:

۲۰ هزار ۷۰۰ دوره کتب درسی در شهریورماه توزیع می شود

مدیر آموزش و پرورش قشم گفت: بیش از ۲۰ هزار ۷۰۰ دوره کتب درسی توسط آموزش وپرورش و ۲۷ کتابفروشی سطح شهر و روستا جزیره قشم در شهریورماه ۹۶ توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازخبر؛ بهرام پوراشرف در جلسه ستاد پروژه مهر آموزش وپرورش قشم اظهار کرد: بیش از ۱۳ هزار و ۱۶۰ دوره کتب درسی دوره ابتدایی، پیش دانشگاهی و هنرستان ها توسط آموزش و پرورش از نیمه دوم شهریور ماه سال جاری و همچنین در روز بازگشایی مدارس در بین دانش آموزان و هنرجویان توزیع می گردد.
وی ادامه داد: بیش از هفت هزار و ۵۰۰ دوره کتب متوسطه اول و دوم نیز در ۱۱ کتابفروشی سطح شهر و ۱۶ کتابفروشی روستایی از شهریورماه ۹۶ آغاز خواهد شد.

پوراشرف تعداد کل کتب درسی را بیش از ۲۰ هزار و ۷۰۰ دوره عنوان کرد و افزود: به علت ادامه روند سنجش و ثبت نام دانش آموزان اول ابتدایی و همچنین اینترنتی بودن ثبت نام و مسائل موجود آن، آمار کل کتب درسی دانش آموزان دستخوش تغییراتی خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش قشم خاطر نشان کرد: بیش از ۱۲ هزار دوره کتب ابتدایی، ۳۳۰ دوره کتب دوره پیش دانشگاهی و ۸۰۰ دوره کتب هنرستان ها توسط اداره کل آموزش وپرورش به این ناحیه آموزشی تحویل داده شده است.

این مسئول توصیه کرد که والدینی که تابه حال به سامانه ثبت نام دریافت کتب یا دفاتر مدارس در راستای دریافت کتاب فرزندان خود مراجعه نکرده اند، هرچه سریعتر برای دریافت کتب اقدام کرده تا فرزندان آنها دچار مشکلات عدم دریافت کتاب نگردند.

 

 

بابک پارسا/

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *