اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس:

مشکلات مالی تیم آذرخش تمامی ندارد/ از این بازی به آن بازی فرج است!

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس روز گذشته در حالی به مصاف تیم شهروند ساری رفت که این روزها با بحران‌ شدید مالی دست‌وپنجه نرم می‌کند، به‌گونه‌ای که هزینه بازگشت بازیکنان این تیم به بندرعباس را مالک باشگاه البدر بندرکنگ تقبل کرده و مسئولین ورزشی استان در مسیر خواب زمستانی و سفرهای تابستانی در رفت و آمدند.

بازخبر / سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، در خصوص هزینه سفر این تیم به ساری برای بازی مقابل تیم شهروند ساری، اظهار کرد: هزینه رفتن به ساری توسط مدیرعامل و دست‌اندرکاران باشگاه با مشکلات فراوانی تأمین شد اما هزینه برگشت تیم از رشت به بندرعباس را آقای دریابان (مالک باشگاه البدر بندرکنگ) متقبل شده است.

به تیم‌ها برچسب خصوصی می‌زنند تا از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند/ آذرخش نباید لنگ هزینه سفرش باشد

زاهدی ضمن قدردانی از مالک باشگاه البدر بندرکنگ با اشاره به اینکه در وضعیتی که خیلی‌ها با نگاهی منفعلانه شاهد رکود تیم آذرخش هستند، آقای دریابان باوجوداینکه هیچ سمتی در تیم آذرخش ندارد اما این کار را برایمان انجام داد، افزود: مشکلات مالی تیم آذرخش از زمانی که در لیگ دو بوده، شروع شده و تا به الآن که سه سال است در لیگ برتریم ادامه داشته و حتی بیشتر شده است.

وی با اذعان به اینکه متأسفانه در استان هرمزگان یک برچسب خصوصی و مردمی به یک تیم می‌زنند و از زیر بار مسئولیت تیم‌های ورزشی شانه خالی می‌کنند، تصریح کرد: در استانی با این همه ظرفیت منابع مالی و صنایع نباید تیم‌های ورزشی به‌خصوص تیم فوتسال آذرخش که تنها تیم حاضر در لیگ برتر کشور است لنگ هزینه‌های رفت‌وآمد و اسکانش در سفرهای مربوط به مسابقات خارج از خانه باشد.

اول تکلیف تیم را مشخص کنید بعد به مسافرت بروید

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با بیان اینکه متأسفانه در استان هرمزگان تا زمانی که کار به جای باریک کشیده نشود و احساس نشود یک تیم دارد واقعاً منحل می‌شود هیچ‌کس کاری از پیش نمی‌برد، عنوان کرد: در همین یکی‌دوماهه اخیر بیش از ۱۰ بار تصمیم گرفته‌اند جلسه‌ای برای بررسی و حل مشکلات تیم برگزار شود اما معلوم نیست دلیل اصلی برگزار نشدن این جلسه چیست؛ هرروز یکی از مسئولین به مسافرت می‌رود و با بازگشتش مسئولی دیگر بار سفر می‌بندد.

زاهدی با اشاره به اینکه مسافرت و استراحت حق مسئولین باشگاه است اما قبل از هر چیز باید به‌عنوان مسئول تکلیف این تیم را مشخص کنند، بیان کرد: لااقل جلسه را برگزار کنند و تکلیف را مشخص کنند، اگر می‌خواهند حمایت کرده و پای‌کار باشند کار کنند و اگر نه مثل خیلی‌ها با روراستی بگویند به ما ارتباطی ندارد؛ نه اینکه دوپهلو حرف بزنند و آن‌قدر امروز و فردا کنند که کار تیم به منحل شدن برسد.

نمی‌دانم چه کسی هزینه سفرهای بعدی را تقبل می‌کند

وی با بیان اینکه مشکلات تیم آذرخش تازه نیست و در چند سال اخیر همواره همراه این تیم بوده است، ابراز کرد: سال گذشته آقای رفیعی با کمک برخی افراد دیگر بخشی از مشکلان مالی را حل کردند؛ اما قرار نیست این موارد هرسال اتفاق بیافتد؛ هیچ‌یک از ۷ نفر اعضای هیئت‌مدیره تیم آذرخش هم حاضر نیستند در بحث مشکلات مالی ورود کنند.

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با اشاره به اینکه این چهارمین بازی خارج از خانه است، خاطرنشان کرد: هر بار که از سفرهای بازی‌های خارج از خانه بازمی‌گردیم پیش‌بینی اینکه برای بازی بعد و سفرهای بعد قرار است چگونه برویم و چه کسی هزینه‌ها را متقبل می‌شود، غیرممکن است.

با این وضعیت نمی‌توان هیچ آینده مشخصی را برای تیم آذرخش ترسیم کرد

زاهدی ادامه داد: پس از بازگشت به بندرعباس و بازی مقابل تیم تأسیسات دریایی باید دو هفته بیرون از بندرعباس باشیم و ۹ شهریور برای بازی مقابل تیم شهرداری ساوه باید به ساوه رفته و هفته بعد نیز برای بازی مقابل لبنیات ارژن شیراز باید راهی شیراز شویم اما هنوز هیچ برنامه‌ای برای تأمین هزینه‌های سفر نداریم و با این وضعیت هیچ آینده مشخصی را نمی‌توان برای تیم آذرخش ترسیم کرد.

وی با بیان اینکه اگر مشکلات مالی تیم و بازیکنان حل شود سایر مشکلات نیز خودبه‌خود حل خواهند شد و تیم بدون هیچ حاشیه‌ای به بازی روان خود ادامه خواهد داد، اظهار کرد: اما مسئله این است که انگار قرار نیست هیچ‌گاه مشکلات مالی حل شود تا بازیکنان و مربی کنار زمین با تمرکز کار خود را انجام دهند.

از این بازی به آن بازی فرج است!

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با اشاره به مسائل حاشیه‌ای که هفته گذشته در بازی مقابل گیتی پسند پیش آمد، افزود: آن روز هنگام شروع بازی تنها ۷ بازیکن ایستاده بودند و تا زمانی که سوت آغاز بازی زده شد تعدادی از بازیکنان شهرستانی حاضر نشدند بیایند و بازی کنند چراکه مسئولین باشگاه قول رفع مشکلات مالی‌شان را داده و عمل نکرده بودند و درنهایت با تماس‌های مکرر آمدند و حاضر شدند بازی کنند؛ ضمن اینکه همان‌طور که می‌دانید حتی برخی بازیکنان در تمرینات نیز حاضر نمی‌شدند.

زاهدی با بیان اینکه نمی‌دانم چه موضوعی اجازه نمی‌دهد مشکلات تیم آذرخش یک‌ بار برای همیشه به‌صورت کلی حل شود، اضافه کرد: همیشه مشکلات به‌صورت مقطعی حل می‌شود و از این بازی به آن بازی منتظر فرج می‌مانیم و هیچ‌گاه برای یک فصل هم که شده برنامه روتین و منظمی برای تیم نداریم.

مشکلات مالی تمرکز بازیکنان را گرفته بود

وی در خصوص علت باخت چهار بر یک تیم آذرخش بندرعباس در مقابل شهروند ساری تصریح کرد: تیم باید روز قبل از بازی به ساری می‌رفت و تمرین می‌کرد تا برای بازی آماده شود اما متأسفانه به علت مشکلات مالی صبح روز مسابقه به ساری رسیدیم و فرصتی برای تمرین نداشتیم؛ ضمن اینکه مشکلات مالی، عدم استراحت و تمرین کافی باعث برهم زدن تمرکز و ایجاد د رگیری‌های ذهنی  در بازیکنان شده بود، امیدوارم مسئولین باشگاه قبل از اینکه دیر شود و تنها تیم حاضر در لیگ برتر استان به دسته‌های پایین تر سقوط کرده و منحل شود تدبیری برای حل مشکلات مالی بیندیشند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *