اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
عضو شورای پنجم شهر بندرعباس:

شهرداری ملک پدری هیچ‌کسی نیست/ در هرمزگان آنقدر نیروهای شاخص داریم که بتوانیم در مسؤولیت‌های ملی از آنها بهره ببریم/ امیدواریم ۱ شهریور بتوانیم شهردار بندرعباس را انتخاب کنیم

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: کسی حق ندارد شهرداری را ارث پدری خود بداند.

بازخبر / کیانوش جهانبخش امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس دیشب در بندرعباس اظهار کرد: با مجموعه اعضای شورای شهر بندرعباس به این نتیجه رسیده‌ایم که از ۲۵ مردادماه وارد مصادیق انتخاب شهردار بندرعباس شویم و هر کدام از اعضای شورای شهر، گزینه‌های مورد نظر خودشان را به همراه برنامه‌های آنان برای شهرداری بندرعباس در جلسه شورای شهر مطرح کنند.

وی افزود: اگر تعداد گزینه‌های مطرح شده، کم باشد که می‌توانیم در چند جلسه برنامه‌های هر کدام از آنان را به صورت تک به تک بشنویم و اگر تعداد گزینه‌ها زیاد باشد، نهایتا مجبور خواهیم شد که یک غربالگری در میان گزینه‌ها صورت داده و سپس چند گزینه شاخص از نظر اعضا، برنامه‌های خودشان را در نشست علنی شورا مطرح و بیان کنند.

عضو شورای پنجم شهر بندرعباس با بیان این که تلاش ما این است که در اول شهریورماه همزمان با آغاز بکار شورای پنجم، فرآیند انتخاب شهردار را کامل کنیم، گفت: با این حال احتمال انتخاب سرپرست برای شهرداری نیز با رویکرد زمان دادن به اعضا برای بررسی بیشتر هر کدام از گزینه‌ها وجود دارد.

جهانبخش ادامه داد: با اجماع اعضا، قرار شده تا معرفی هر گزینه‌ای به صحن شورا صرفا توسط یک یا چند تن از اعضا صورت گیرد و هیچ گزینه‌ای بدون معرفی یک عضو وارد چرخه بررسی نشود.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد بنده این است که در هرمزگان نیروهای شاخص و توانمند بسیاری داریم که حتی قابلیت در دست گرفتن مناصب ملی و کلان را در کشور دارند و نیروهای ماندگار و بومی متعددی در هرمزگان پرورش یافته‌اند که سطح معلومات و توانایی‌های آنان در تراز کسب مناصب مختلف کشوری است.

عضو شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: شهرداری ملک پدری هیچ کس نیست و متعلق به همه مردم است و هر تصمیمی می‌بایست برآمده از نگاه مردم و اراده مردم باشد.

جهانبخش ابراز امیدواری کرد که با همکاری اعضا بتوان تا ۳۱ مردادماه بررسی برنامه‌های گزینه‌های شهرداری را پایان داد و نهایتا در ۱ شهریورماه وارد فرآیند انتخاب شهردار شد.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *