ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
آی 24 نیوز خبر داد؛

ترامپ در ماه اکتبر آمریکا را از برجام خارج می‌کند

وی پیش‌تر نیز با اصرار وزرای خارجه و دفاع آمریکا قانع شده بود که تأیید کند ایران به توافق هسته‌ای پایبند بوده است.

بازخبر / شبکه آی ۲۴ نیوز به نقل از منابع آگاه در کاخ سفید مدعی شد که ترامپ در گزارش ماه اکتبر از توافق هسته‌ای خارج خواهد شد.

وی پیش‌تر نیز با اصرار وزرای خارجه و دفاع آمریکا قانع شده بود که تأیید کند ایران به برجام پایبند بوده است.

به گزارش فارس، ترامپ که در دوران رقابت‌های انتخاباتی خود برجام را به عنوان بدترین توافق تاریخ آمریکا دانسته و قول داده بود آن را پاره کند، شب گذشته نیز گفته است که برجام فراتر از تعهدات هسته‌ای، یک «روح» داشته که ایران آن را نقض می‌کند.

بر اساس گزارش رویترز، وی که بامداد جمعه در یک باشگاه خصوصی گلف در نیوجرسی با خبرنگاران سخن می‌گفت، ابتدا از عدم پایبندی ایران به برجام سخن گفت ولی سریعاً گفته خود را بر اساس ادبیات دولتمردانش تصحیح کرد و گفت که منظورش «روح برجام» بوده است!

رئیس‌جمهور آمریکا در این خصوص گفت: «فکر می‌کنم که این توافق وحشتناکی است. آنها به این توافق پایبند نیستند و مطمئناً به روح آن هم پایبندی ندارند.»

ترامپ با لحنی تهدیدآمیز گفت: «فکر می‌کنم در آینده خواهید دید که اگر (ایرانیان) رو به پایبندی (به توافقنامه و روحش) نیاورند، اتفاقات خیلی سخت و تأثیرگذاری خواهد افتاد.»

این درحالی است که مقامات ایرانی بارها واشنگتن را به عدم پایبندی به روح و متن برجام متهم کرده اند.

کمیسیون نظارت بر برجام در ایران اخیرا در جلسه ای اقداماتی را برای مقابله با آمریکا در صورت خروج این کشور از برجام تدوین و آماده کرده است.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *