ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

۱۰ تیترداغ دنیای آی تی از پیشی گرفتن هوآوی از اپل تا معرفی جی ۳۰ ال جی با وایدترین لنز جهان

با هم مروری بر مهم‌ترین اخبار دنیای فناوری اطلاعات در روز جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ می‌کنیم.

بازخبر /شماره ۱ – بیش از ۱ میلیون هندی برای خرید نوکیا ۶ ثبت نام اینترنتی کردند. ۱۳ روز دیگر این گوشی به قیمت ۱۵ هزار روپیه راهی بازار هند می شود.

شماره ۲ – سامسونگ کیس حقوقی علیه نوت ۷ را در کره جنوبی برد. سال گذشته کاربران از فراخوان بازگرداندن نوت ۷ ناراحت شده و علیه سامسونگ شکایت کرده و درخواست خسارت ۲۶۷ دلاری به ازای هر کاربر را مطرح کردند. از سوی دیگر گفته می شود نوت ۸ که به زودی رونمایی می شود ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی دارد.

شماره ۳ – ال جی جی ۳۰ بزرگترین لنز واید جهان را خواهد داشت و ۲۵ درصد نور بیشتری را در مقایسه با لنز ۱٫۸ منتشر می‌کند. سی و یکم آگوست فبلت ال جی در ایفا ۲۰۱۷ رونمایی می‌شود.

شماره ۴- هوآوی رنگ خاص Blue Bird را برای انر ۹ در نظر گرفته است.

شماره ۵ – گوشی سونی اکسپریا XZ1 نمایشگر ۵٫۱ اینچی دارد و مجهز به اندروید ۸ و دوربین ۱۹ مگاپیکسلی است.

شماره ۶ – روزهای بد در اچ تی سی با کاهش ۱۰ درصدی درآمد ماه جولای تکمیل شد. درآمد کمپانی تایوانی در آوریل ۹ درصد کاهش را نشان می داد.

شماره ۷- کاربران «یوتیوب موبایل» قادر به چت کردن و به اشتراک گذاری ویدئو شدند.

شماره  ۸ – مهندس اخراج شده از گوگل به دلیل یادداشت نژادپرستانه و ضد تنوع نژادی با رسانه‌های دست راستی و ضد زن مصاحبه کرد. وی ادعای داشتن مدرک دکتری در هاروارد را کرده بود اما مسوولان دانشگاه گفتند «جیمز دمور» فقط فوق لیسانس دارد.

شماره ۹ – اسنپ چت برخلاف انتظارات پیش بینی شده، فصل دوم سال مالی را پشت سر گذاشت و ۴۴۳ میلیون دلار از ارزش سهام خود را از دست داد.

شماره ۱۰ – سایت چینی پیش بینی کرد هوآوی در فصل سوم سال مالی منتهی به پایان سپتامبر بیشتر از اپل گوشی راهی بازارهای جهانی خواهد کرد.

(عکس خبر: سمت چپ جیمز دمور مهندس اخراج شده گوگل در مصاحبه با استفان مولنکس دست راستیِ ضد زن در یوتیوب)

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *