ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

درگذشت یک زائر هرمزگانی در مکه مکرمه

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر از درگذشت یک زائر هرمزگانی نام «علی ناز سادات پور» ۸۴ ساله به شماره کاروان ” ۳۲۰۱۰ خبر داد.

بازخبر / معاون مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر از درگذشت یک زائر هرمزگانی نام «علی ناز سادات پور» ۸۴ ساله به شماره کاروان ” ۳۲۰۱۰ خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، دکتر پیرحسین کولیوند افزود: اقدامات اولیه برای مراجعه‌کنندگان در درمانگاه‌های مدینه انجام می‌شود و اگر نیاز به کار تخصصی باشد، زائر را فوری به بیمارستان مدینه اعزام می‌کنند تا زیر نظر متخصصان شرایط وی بررسی شود.

وی درباره آخرین آمار زائران بستری در بیمارستان‌های سعودی افزود: دو زائر که شرایط آن‌ها در حال حاضر مناسب است در بیمارستان سعودی تحت درمان هستند.

کولیوند گفت: یکی از زائرانی که اکنون بستری است، شکستگی فمور (شکستگی ران) داشت که عمل جراحی وی انجام‌شده است و ظرف دو روز آینده مرخص می‌شود و زائر دیگر نیز مشکل خونریزی معده داشت که شرایط وی نیز مناسب است.

کولیوند همچنین به تهیه بروشورهای آموزشی در خصوص پیشگیری از گرمازدگی و کمک‌های اولیه در این زمینه اشاره کرد و افزود: بروشورهای چاپ‌شده تا شنبه ۲۱ مرداد به دست ما می‌رسد اما نسخه الکترونیکی آن از طریق ستاد حج و زیارت در اختیار مدیران کاروان‌ها و همچنین مدیران و معاونان مجموعه‌ها قرارگرفته است، ضمن اینکه آموزش‌های چهره به چهره همکاران ما در میان زائران نیز همچنان ادامه دارد.

وی همچنین از درگذشت یک زائر به نام «علی ناز سادات پور» ۸۴ ساله از استان هرمزگان به شماره کاروان ” ۳۲۰۱۰ ” خبر داد و گفت: این زائر، دیشب به دلیل مشکل قلبی در بیمارستان ملک فیصل مکه مکرمه جان باخت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *