ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

دانشور:فعالیت در حوزه ورزشی عشقی بی‌پایان نسبت به آن را طلب می‌کند

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با اشاره به اینکه در هفته دولت ۱۰ پروژه ورزشی در استان هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: هم‌اکنون ۳۲ هرمزگانی در عضویت تیم ملی قرار دارند و در این مدت ۲۶۵ مدال رنگارنگ در میادین مختلف ورزشی توسط هرمزگانی‌ها کسب‌شده است که تمامی این موارد سبب شده اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در رتبه ۱۵ کشور قرار داشته باشد.

بازخبر / مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با اشاره به اینکه در هفته دولت ۱۰ پروژه ورزشی در استان هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: هم‌اکنون ۳۲ هرمزگانی در عضویت تیم ملی قرار دارند و در این مدت ۲۶۵ مدال رنگارنگ در میادین مختلف ورزشی توسط هرمزگانی‌ها کسب‌شده است که تمامی این موارد سبب شده اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در رتبه ۱۵ کشور قرار داشته باشد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، غلامعلی دانشور شب گذشته(۱۸ مرداد) در آیین تکریم از خبرنگاران ورزشی بابیان اینکه افتخار می‌کنم سابقه مطبوعاتی‌ام از مسئولیت‌های اداری‌ام بیشتر بوده است، تصریح کرد:خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی، چشم بینا و زبان گویای مردم و تجسم امانت‌داری، مسئولیت، تعهد و وظیفه‌شناسی هستند.

وی اظهار کرد:روز خبرنگار همواره یادآور تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کسانی است که تمام همت‌شان بالا بردن سطح آگاهی در جامعه است.

دانشور اضافه کرد: خبرنگاران سربازان عرصه اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی هستند که جامعه را با حقایق و واقعیت‌های موجود آشنا می‌نمایند، ازاین‌رو رسالت بسیار مهمی بر عهده‌دارند و از جایگاه بالایی برخوردار می‌باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اینجانب بر خود وظیفه می‌دانم تلاش صادقانه، عدالت، صداقت، امانت‌داری و پایبندی به منشور حقوق حرفه‌ای این قشر را در قبال جامعه و مخاطبان پاس داشته و مراتب قدردانی خود را از جامعه رسانه‌ای و خبری استان هرمزگان به‌خصوص خبرنگاران حوزه ورزش و جوانان، اعلام کنم.

دانشور با اشاره به اینکه دراین‌بین خبرنگار ورزشی علاوه بر خصایص فرهنگی و اعتقادی به اصول و فنون ورزشی تسلط و آشنایی دارد، عنوان کرد: فعالیت‌ها و رقابت‌های ورزشی همواره موردتوجه تمامی جوامع بوده است و در این مسیر بی‌تردید خبرنگاران‌، گزارشگران و رسانه‌های ورزشی نقش ارزنده‌ای در برقراری این ارتباط دارند. شکی نیست فعالیت در این حوزه عشقی بی‌پایان نسبت به ورزش را طلب می‌کند و انجام دلسوزانه و وفادارانه آن همواره یار و یاور ورزش و ورزشکاران است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در ادامه بابیان اینکه جایگاه ورزش هرمزگان در ۵ سال گذشته با رشد و شتاب بیشتری نسبت به گذشته همراه بوده است، اضافه کرد: در سال ۹۵ دستگاه ورزش و جوانان هرمزگان ازلحاظ ۱۲ شاخص نیز در بین ۵ دستگاه برتر استان قرار گرفت.

دانشور بابیان اینکه امروز ورزش هرمزگان ازلحاظ ورزش همگانی، بیمه ورزشی، آموزش، زیرساخت‌های ورزشی، تکریم ارباب‌رجوع و ورزش بانوان در صدر استان‌های برتر کشور قرار دارد، ادامه داد: در این مدت ۷۰ سالن ورزشی، استخر، زمین چمن طبیعی و مصنوعی در سراسر استان ساخت شده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت ۱۰ پروژه ورزشی در استان هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: هم‌اکنون ۳۲ هرمزگانی در عضویت تیم ملی قرار دارند و در این مدت ۲۶۵ مدال رنگارنگ در میادین مختلف ورزشی توسط هرمزگانی‌ها کسب‌شده است که تمامی این موارد سبب شده اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در رتبه ۱۵ کشور قرار داشته باشد.

همچنین در این برنامه مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان گفت: خبرنگاران فرهنگ یک جامعه را شکل می‌دهند و در مطبوعات، توسعه هرمزگان در تمامی ابعاد را مدنظر خواهیم داشت و با همدلی و یک‌صدایی تحول رسانه‌ای را در استان ایجاد خواهیم کرد.

معصومه قاسمی ادامه داد: خانه مطبوعات می‌تواند در اتحاد جامعه مطبوعات استان نقش خوبی داشته باشد و نظم ساختاری را با شیوه‌های نوین و مدرن در بین خبرنگاران ایجاد خواهیم کرد.

مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان تصریح کرد: در هیئت‌مدیره خانه مطبوعات، برنامه‌های بلندمدتی را طراحی و تصویب کرده‌ایم که با همراهی جامعه رسانه و پیشکسوتان اتفاقات خوبی برای این جامعه رقم خواهد خورد.

قاسمی با اشاره به اینکه نگارش کتاب مطبوعات هرمزگان را در دستور کارقراردارد، خاطرنشان کرد: با حضور نخبگان خبری استان، اتاق فکر رسانه را به‌زودی راه‌اندازی خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی مقدماتی و تکمیلی در زمینه‌های مختلف خبرنویسی، گزارش‌نویسی و مقاله‌نویسی برای بالا بردن سواد رسانه‌ای خبرنگاران فعال در استان ازجمله برنامه‌های مهم آتی این خانه است.

قاسمی بابیان اینکه در خانه مطبوعات از تمامی خبرنگاران استان حمایت خواهیم کرد، تصریح کرد: خط قرمز این خانه، حفظ جایگاه و شأن تک‌تک خبرنگاران است.

وی گفت: خبرنگاران همپای مدیران دستگاه‌های اجرایی در هوای گرم پوشش خبری و اطلاع‌رسانی انجام می‌دهند و تنها توقع آن‌ها از مدیران حمایت قاطعانه است و در هر جامعه توسعه‌یافته غیرازاین نیست و در این مسیر حمایت‌های تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبیم.

همچنین مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شکوه بندرعباس گفت: باشگاه‌های خصوصی ورزشی در دولت تدبیر و امید رنگ و بوی دیگری گرفته‌اند و امروزه با هموارسازی مسیر ورود به عرصه ورزش توسط اداره کل ورزش و جوانان شاهد رونق باشگاه‌های ورزشی در سطح استان هستیم.

شکریه نورالدینی بابیان اینکه قصدمان از ورود به عرصه ورزش، حمایت و تسهیل سازی مسیر رشد جوانان بوده است، خاطرنشان کرد: باید امروزه با ورزش به جنگ عوامل تباه‌کننده مسیر رشد جوانان برویم و هیچ‌چیز مانند ورزش نمی‌تواند کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شکوه بندرعباس در پایان ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک این باشگاه بتواند رشته‌های موردحمایتش را افزایش دهد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *