ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

«محسن حججی» به کاروان شهدای مدافع حرم ملحق شد+عکس

«محسن حججی» پس از ۲ روز اسارت توسط تروریست های تکفیری به فیض شهادت نائل شد.

بازخبر / مدافع حرم محسن حججی از نجف‌آباد، که دو روز پیش در مرز سوریه با عراق به اسارت داعش در آمده بود، به شهادت رسید و آسمانی شد. مدافع حرم محسن حججی از شهرستان نجف آباد در دفاع از حریم اهل‌بیت، اسلام حقیقی و تامین امنیت ملی کشورمان، بدست تروریستها در سوریه به شهادت رسید.

وی دو روز پیش در عملیاتی که نزدیک مرز سوریه با عراق صورت گرفت به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد. داعش تصاویری از به شهادت رساندن این رزمنده ایرانی را منتشر کرده است.

شهید مدافع حرم «محسن حججی» یکی از نیروهای لشکر زرهی ۸ نجف اشرف و یکی از نیروهای فعال موسسه شهید احمد کاظمی بود. از این شهید بزرگوار یک فرزند ۲ساله به یادگار مانده است.

لشکر ۸ تاکنون ۱۰ شهید را در راه تامین امنیت کشور با عنوان مدافع حرم در سوریه تقدیم کرده است.

این جهادگر فرهنگی از فعالین ترویج و تبلیغ کتاب بود و اقدامات جهادی را در اردوهای سازندگی برای خدمت به مناطق محروم انجام داده و از خادمین راهیان نور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بود.

همچنین حسین صیامی از شاعران آیین کشور در وصف شهید حججی دو بیتی را سروده است:

در راه تو سر دادن اگر شرط کمال است
سهل است که من از پس این کار برآیم

ای نیزه افراشته عشق مدد کن
در محضر خونین تو با پای سر آیم

 

 

بابک پارسا

پسندیدم(4)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *